Gå til innhold

Treff på Rudskogen, Østfold.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Nå har vi funnet ut hvilken dato som er mest passende. Beklager at jeg har sagt den 1 september. det vil bli holdt den 14 september istede. helga etter gatebil om ikke jeg tar helt feil...

 

(datoen vil bli bekreftet i løpet av helga, må bare ringe å bekrefte at vi har reservert den datoen)...

"The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det lov med Rød skilter fra biltilsynet kommer jeg og....

Yes, rødskilter er lov vettu..

14. September blir det mest sannsynlig kjøring.

Jeg venter på den siste bekreftelsen fra Rudskogen..

 

Så hold av datoen gutter & jenter, dette blir moro:)

 

Kim

Peugot 205 1.6 Gti - Lekebil

Daihatsu Charade G11 TURBO - Under konstruksjon

Daihatsu Charade CS G11 - Turboprosjekt = R.I.P

Daihatsu Charade G11 Turbo = SPIKER

Daihatsu -We make it compact and fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
DA ER JEG KLAR! på ruud treffet blei jeg kasta ut.. men håper ikke det skjer neste gang.. bare fordi ejg tok en lite ryker...

Hvis det var du som ratta den svarte og godt brukte sierraen skjønner jeg godt hvorfor du fikk flagget.. Mer av banen en på :race

2007 vw touran excl. 170 dsg

2001 SEAT leon 1,8 20vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kom og si at det blir det samma tullet som andre har prøvd seg på da og fikk et ræva treff for at folk valgte og boikotte treffet...klart noen kommer men folk velger og gi faen.. betaler man en sum pr bil så kan dere da ikke forlange penger hvis eieren velger og vil la en sitte på.. dette blir for dumt..

Du vinner ikke andre plass, du taper første plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kom og si at det blir det samma tullet som andre har prøvd seg på da og fikk et ræva treff for at folk valgte og boikotte treffet...klart noen kommer men folk velger og gi faen.. betaler man en sum pr bil så kan dere da ikke forlange penger hvis eieren velger og vil la en sitte på.. dette blir for dumt..

 

Helt enig med Staff, dette r noe forbanna tull... Jeg skal vel for faen bestemme OM jeg vil ha noen som vil sitte på?

 

Om noen skal ta seg betalt for at noen sitter på så er det vel eieren av bilen, ikke arrangøren...

 

Vi kommer om ikke dette blir et rølpetreff med sure sierraer som driver og sladder i 20 km/t på utslitte vinterdekk...

 

OG at det ikke blir noe svaboda om ekstra betalt for passasjer...

 

Take a hint. :shake

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Staff, dette r noe forbanna tull... Jeg skal vel for faen bestemme OM jeg vil ha noen som vil sitte på?

 

Om noen skal ta seg betalt for at noen sitter på så er det vel eieren av bilen, ikke arrangøren...

 

Vi kommer om ikke dette blir et rølpetreff med sure sierraer som driver og sladder i 20 km/t på utslitte vinterdekk...

 

OG at det ikke blir noe svaboda om ekstra betalt for passasjer...

 

Take a hint. :shake

 

 

Sant nok gutter, vi tar ikke ekstra betalt for passasjer, dette var noe som en kompis lurte på om vi skulle ta, men det skal vi ikke, så det blir opp til hver og en og avgjøre.

Vi skal prøve og få dette til og bli et ordentlig treff, men kan ikke love noe, da mange aper velger og boikotte alt som ikke heter gatebil, men vi får se, angående datoen treffet blir så vet jeg faktisk ikke noe serlig mer, jeg har sagt til booking folka på rudskogen at han andre fyren sa vi kunne ta 14. September, men hu ringer jo aldri opp igjen og gir meg noe svar, men jeg poster det ut så fort jeg kan.

Hvis noen melder seg frivillg til og hjelpe til litt på rudskogen så er dette veldig fint, da skal vi nok også klare og file litt på prisen;) hehe

Men jeg sier ifra når jeg vet noe mer, jeg skal ringe og mase høl i hue på den dama i morra. Nå får dem skjerpe seg..

Når jeg får datoen, så kommer jeg til og skrive lister om hvem som kommer, så det er fint hvis dere sier ifra hvis dere kommer eller ikke, bare så jeg har noe og gå ut ifra, det er tross alt litt stivvt og betale HELE leien alene.

Men vær klar for en super dag på rudskogen allesammen, dette blir nok bra skal du se..!!!

 

Mvh. Kim

Peugot 205 1.6 Gti - Lekebil

Daihatsu Charade G11 TURBO - Under konstruksjon

Daihatsu Charade CS G11 - Turboprosjekt = R.I.P

Daihatsu Charade G11 Turbo = SPIKER

Daihatsu -We make it compact and fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:respect Dette var bra skrevet.. det er heller flere som ikke gidder og kjøre på gatebil treffene pga bare kø og kaos.. som meg selv.. disse småtreffene pleier og trekke mye folk, på lørdag var en gjeng av oss på rudskogen på fordtreff og alle andre merker fikk også kjøre....fornuftig pris var det og. resultatet av dette ble stapp fullt med kjøring og publikum. jeg har trua på opplegget ditt pga din holdning :thumb det som tar knekken på små treffene er det nye som enkelte prøver seg på... 200 for passasjerer,200 for sjåfør nr 2.lykke til :thumb

Du vinner ikke andre plass, du taper første plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk, jeg prøver så godt jeg kan:)

Ja, gatebil = sirkus!!!!!!!

Jepp, var på skogen på fordtreffet jeg også, var mye moro der!

Og så sant som det er sagt, det var STAPP fullt liksom!!! Helt konge..

Var der med mustangen til kompisen min, kanskje du så den???

Det var den røde litt spesielle som stod ved inngangen, tvers ovenfor dassene:P hehe

Vi tar 300 for kjøring vi.. sånn er det med den saken.

Hvordan bil har du?

Peugot 205 1.6 Gti - Lekebil

Daihatsu Charade G11 TURBO - Under konstruksjon

Daihatsu Charade CS G11 - Turboprosjekt = R.I.P

Daihatsu Charade G11 Turbo = SPIKER

Daihatsu -We make it compact and fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk, jeg prøver så godt jeg kan:)

Ja, gatebil = sirkus!!!!!!!

Jepp, var på skogen på fordtreffet jeg også, var mye moro der!

Og så sant som det er sagt, det var STAPP fullt liksom!!! Helt konge..

Var der med mustangen til kompisen min, kanskje du så den???

Det var den røde litt spesielle som stod ved inngangen, tvers ovenfor dassene:P hehe

Vi tar 300 for kjøring vi.. sånn er det med den saken.

Hvordan bil har du?

Ottersen sin så jeg vet du :) bilen min? den på bildet :hello: men du kan ta litt i inngang og da :) 50 lapp eller noe.. alle månner drar.. :thumb

Du vinner ikke andre plass, du taper første plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du han? :)

okey, morsom bil:D

Ja, lurte på og ta en 50 lapp i inngang, det koster tross alt 15000 og leie banen, dyrt kan du si, men er moro da:D

Lyst til og prate litt bil på msn el no eller, kjeder dritten ut av meg den nattan her:P hehe

Peugot 205 1.6 Gti - Lekebil

Daihatsu Charade G11 TURBO - Under konstruksjon

Daihatsu Charade CS G11 - Turboprosjekt = R.I.P

Daihatsu Charade G11 Turbo = SPIKER

Daihatsu -We make it compact and fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D:

Kjenner du han? :)

okey, morsom bil:D

Ja, lurte på og ta en 50 lapp i inngang, det koster tross alt 15000 og leie banen, dyrt kan du si, men er moro da:D

Lyst til og prate litt bil på msn el no eller, kjeder dritten ut av meg den nattan her:P hehe

 

Nei kjenner han ikke.. men følger jo med her hehe :D: trur du vil gå overskudd jeg.. slike priser drar folk.. :thumb

Du vinner ikke andre plass, du taper første plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår