freser Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Dette så jo meget bra ut..veldig pen installasjon. Midbassene dine i frontdørene var veeeldig lik dørene i Vectraen min:) Samme vinkling osv på midbassene. Men mellomtone og diskant er plassert et annet sted på min..Fornøyd med lyden i Hertz? Meget fornøyd med lyden, den er faktisk helt rå:) Har ikke hørt så mye av d argaste te morel og focal, so kan ikke utale me so mykje om akkurat d:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Ikke værst freser, mye bra løsninger! Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Planen er å sette inn 2 stk 10" Hertz ML subwoofere(når de kommer i butikken) Nå har Lars Ove ML2500 og ML3000 i butikken om noen dager:) Forøvrig ser bygget ditt meget pent og gjennomført ut!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 dette her va skikkeli stili bygd altså... har en vectra a jeg å som jeg har lyst til å begynne å bygge litt inni for å se hvordan d bli. hvordan spiller det forestn med subbene vendt mot baksete? litt skeptisk på å gjøre det sånn jeg, men det kan jo hende at det bli mye bedre enn bakover mot bakluken. Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freser Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Ha oppe luken ved armlene baki, blei mer en bra for meg. Var nå heller ikke ute etter so mye bass heller da:) Skal selge begge dørsidene og hele greia baki, om interesse?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Ha oppe luken ved armlene baki, blei mer en bra for meg. Var nå heller ikke ute etter so mye bass heller da:) Skal selge begge dørsidene og hele greia baki, om interesse?:) bilder å pris antydning da?:naaaws Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 bilder å pris antydning da?:naaaws Nå ligger det jo en del bilder ute i tråden da, Jan. Se på side 1,2 og 3 så finner du bilder:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freser Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 bilder å pris antydning da?:naaaws Bilder ligger jo ute, men pris vet jeg ikke helt. Du kan jo komme med et bud om interesse?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Hei igjen. Lurer på en ting jeg. Når du støper deg et glassfiberdeksel, som du gjorde. Det kan du jo ta av og på som du selv vil så jeg, men hvordan får du det til å feste seg til døra når du monterer det? Er det fortsatt avtagbart om du ønsker det? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 hei. er inntrisert, men vet ikke hva noe sånt er verdt jeg da... kom med en prisantydning da? Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Hei igjen. Lurer på en ting jeg. Når du støper deg et glassfiberdeksel, som du gjorde. Det kan du jo ta av og på som du selv vil så jeg, men hvordan får du det til å feste seg til døra når du monterer det? Er det fortsatt avtagbart om du ønsker det? Om jeg forstår saken riktig; noen bruker borrelås, andre bruker 3Mdobbeltsidig tape type kraftig. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Om jeg forstår saken riktig; noen bruker borrelås, andre bruker 3Mdobbeltsidig tape type kraftig. Men vil dette feste seg da? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg