LaSSiss Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 ditt synspunkt, det er derfor det er så utrolig flott att vi har forskjellige meninger! For da kan vi like noe ikke alle andre liker, muligheten til og velge.. Fint det har jeg hørt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 ditt synspunkt, det er derfor det er så utrolig flott att vi har forskjellige meninger! For da kan vi like noe ikke alle andre liker, muligheten til og velge.. Fint det har jeg hørt! du er inne på no der faktisk:thumb vi tar denne diskusjonen i en annen tråd! Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 merc er respect!!! Det er ikke 145 1972mod Hvis du er så glad i mercedes, hovorfor i alle dager er du inne på volvo forumet? For å lære noe om ordentlige biler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242R Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Fordi det er mye folk med peiling på volvo forumet euro-1, poffs, bruningen osv. Jeg har hatt div 242\244 turbo opplegg tideligere det er også en grunn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg