Probe GT Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Vel... Alle har vel lært litt av den episoden nå...... nok om det. Treffet ble over alle forventinger, ingierstrand er jo utrolig populært virker det som! Liker hvordan streetmeet miljøet utvilker seg!;) Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_s3 Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Noen som har BILDER ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Var moro i dag :)Har no video, men må finne ut åssen jeg får bort skiltet. De som hadde fest i bygget over gata syns det var bedre på burneplassen enn på festen dems med gratis øl :m'm: Hei folkens. Jeg var med på Bilxtra - sommerfesten på andre siden av gata.. Hørte utover ettermiddagen at det ble mer og mer musikk og burning på oversiden av veien, og så meg nødt til å dra opp å se. Helt fantastisk å se hvilket miljø det er nede hos dere. Jeg kom helt fra tromsø, og her kan vi bare drømme om noe slikt. Bare man tenker på å spinne litt med vilje så kommer politiet mannsterk. Vi har heller ikke like fine anlegg som egner seg til formålet. Der der er større asfalt-plasser er det også mye boliger og ellers trafikk, og man vil få mange klager.. Stod å prata litt med eieren av en stilig Ford Probe som ligna på en celica, hadde "mazda motor" og kom fra USA.. Tøff kombinasjon. I det hele tatt en bil med klasse! Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Nå er det ikke akkurat tillatt med burning her nede heller og hadde ikke politiet vært opptatt med branner og dødsulykker denne kvelden så hadde vi vel blitt ferska :p Men bra du likte stedet ;) -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hei folkens. Jeg var med på Bilxtra - sommerfesten på andre siden av gata.. Hørte utover ettermiddagen at det ble mer og mer musikk og burning på oversiden av veien, og så meg nødt til å dra opp å se. Helt fantastisk å se hvilket miljø det er nede hos dere. Jeg kom helt fra tromsø, og her kan vi bare drømme om noe slikt. Bare man tenker på å spinne litt med vilje så kommer politiet mannsterk. Vi har heller ikke like fine anlegg som egner seg til formålet. Der der er større asfalt-plasser er det også mye boliger og ellers trafikk, og man vil få mange klager.. Stod å prata litt med eieren av en stilig Ford Probe som ligna på en celica, hadde "mazda motor" og kom fra USA.. Tøff kombinasjon. I det hele tatt en bil med klasse! Ja, men det skal sies at disse to ingjerstrand meetsa vi har hatt i år er de eneste som har vært så bra noen gang, kanskje med unntak av ikea furuset el hva det var for 2 år siden hvor det ble streetracing. Så vi er ikke bortskjemte med dette, vi heller, men faen hvor gromt det var, er sikkert. Vi var griseheldige med timingen, siden det skjedde så mye annen shit samtidig som purken måtte ordne opp i tydeligvis. Går jo an for oss å begynne å vurdere ett nytt meet der etterhvert også, om en drøy måned el noe feks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 enig med det, burde få til no før snøen kommer:p måned er jo greit. [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hei folkens. Jeg var med på Bilxtra - sommerfesten på andre siden av gata.. Hørte utover ettermiddagen at det ble mer og mer musikk og burning på oversiden av veien, og så meg nødt til å dra opp å se. Helt fantastisk å se hvilket miljø det er nede hos dere. Jeg kom helt fra tromsø, og her kan vi bare drømme om noe slikt. Bare man tenker på å spinne litt med vilje så kommer politiet mannsterk. Vi har heller ikke like fine anlegg som egner seg til formålet. Der der er større asfalt-plasser er det også mye boliger og ellers trafikk, og man vil få mange klager.. Stod å prata litt med eieren av en stilig Ford Probe som ligna på en celica, hadde "mazda motor" og kom fra USA.. Tøff kombinasjon. I det hele tatt en bil med klasse! Hm... Det må ha vært denne det ? =p http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=66548 Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Noen bilder fra treffet? Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Skal se om jeg finner det jeg så av mustangen jeg :) EDIT: fant den på media forumet sammen med noen andre, tar vel litt tid før alt kommer men :) strøkent bilde ihverfall;) Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Synes det har vært dårligt med filmer og bilder. skuffet! Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 slutt å syt, det kommer :tannløs: Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Synes det har vært dårligt med filmer og bilder. skuffet! Ja ja ja, holder på å få bort skilt nummeret ditt. Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azt Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 noen med bilder av supran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 trafikk, og man vil få mange klager.. Stod å prata litt med eieren av en stilig Ford Probe som ligna på en celica, hadde "mazda motor" og kom fra USA.. Tøff kombinasjon. I det hele tatt en bil med klasse! Bare litt OT, men Probe'n kommer orginalt med mazda motor ;) Ellers var det noen fine biler å se derfra ja.. 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mag. Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 He He... Jeg har en fin filmsnutt av burninga di... ;) Tøff supra du har AZT !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg