Sæther Racing Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 noen bilder av en omegan min? Jeg måtte stoppe på veien og klippe av gummi trådene som hang og slag haha :) De slo som faen i skjermene ehhe så herjing på høyt nivå fra mange i dag hahaha:) SÅ mange av bilforumets biler da. det er litt fett! Liksom " Å der er han" :) Det ligger bilder allrede nå på media forum. må si sorry for at jeg holde på og drifte ned den ivrige fotografen hehe :) det var nærme gitt. så deg når jeg kom ut av røyken, og fikk kastet den akkurat forbi deg! :) gikk bra. Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Var moro i dag :) Har no video, men må finne ut åssen jeg får bort skiltet. De som hadde fest i bygget over gata syns det var bedre på burneplassen enn på festen dems med gratis øl :m'm: Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Var moro i dag :) De som hadde fest i bygget over gata syns det var bedre på burneplassen enn på festen dems med gratis øl :m'm: hey hey var det du som kom og slo av en prat med meg etter piruttene? Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 hey hey var det du som kom og slo av en prat med meg etter piruttene? Um, snakka med deg ja, men jeg er han med den grønne Mustangen. Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 åja! jobber sammen min bror eller noe?mustangen er lekker! Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 åja! jobber sammen min bror eller noe?mustangen er lekker! Takker, venter på nye grenrør så blir jeg kvitt den jævla eksos lekasjen. Er dama som jobber samme sted. Trur jeg har video av deg, må sjekke. Om jeg har kan jeg lage en DVD til deg og få dama til å gi til NiKlas, men uten sensur på skilt så du er klar over det. Kommer ikke til å legge noe på nett før jeg finner ut av åssen man får på litt kluss foran og bak. Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Fikk en sett en deilig S2 piruett også rett før jeg stakk, eneste jeg så som hadde ork til å dra quattroen skikkelig løs i kveld... Ellers knall oppmøte og mye fete biler. den dro godt den s2'n ass... helhjertet satsing fra sjåføren også. mistenker at han har gjort det der før... Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Takker, venter på nye grenrør så blir jeg kvitt den jævla eksos lekasjen. Er dama som jobber samme sted. Trur jeg har video av deg, må sjekke. Om jeg har kan jeg lage en DVD til deg og få dama til å gi til NiKlas, men uten sensur på skilt så du er klar over det. Kommer ikke til å legge noe på nett før jeg finner ut av åssen man får på litt kluss foran og bak. Få nicklas til og fikse sensur på skilta da vettu .så kan du dele med deg over hele nettet :) Og jepp kentsor den S2 hadde peil! ;) Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 hvor på mediaforumet ligger det fler bilder a? så ikke noen tråd der jeg Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 egne bilder , tror jeg det heter. Jeg dro derfra klokka 22.30 hva skjedde etter dette? kom noen hygglige politikonstabler i en tøff volvo med striper og dekor og Blått neon lys på taket???????????????????????????????????????? Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Ikkeno politi denne gangen trur jeg :) Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Var fett d.. men fikk FAEN MEG EN JÆVLA PARKERINGSBOT PÅ 600KR!!!!!:fuckme2::fuckme2::fuckme2: Ellers, mye bra kjøring.. Rart purken ikke kom før.. - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Var kjempe bra:) været var fint og.... mange brae burninger og noen ikk så bra:) Og omegaen sin var kjempe bra ;) he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Joda, var moro der.. bortsett fra at jeg skjøt drivlinja da......... Dritt! Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Morro treff ja :) Rart ikke snuten dukka opp! Men faen tell opprør det var når parkeringsvakta kom da! alle baila jo fort som fhen :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg