fred_stian Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Fred-Stians lille Golf 2 GTI 16V Har endelig fått startet med mitt etterlengtede prosjekt, en golf 2 modell bil i stsr 1/24,laget av Fujimi. Planen var å ta en bil først for å lære meg hvordan dette med modellbiler fungerer, det er nå gjort og da var det bare å starte på golfen. Bilde av esken: Planen for den er å få den noe i nærheten av min egen golf 2, hvertfall med samme farge,fangere og lister utvendig. Og muligens noen av de små modifikasjonene jeg har gjort innvendig i bilen min, men det får vi se på, hvor knotete det blir! :) Et par bilder av bilen min, så dere får en anelse om farge bl.a. Samtidig som jeg bestilte denne fra hlj.com bestilte jeg noen bbs rs felger. Felgene jeg bestilte... Så langt har jeg bare pusset ned karosseriet og grunnet; Etter passe antall lag med grunning... :) Jeg grunnet også resten av delene (bortsett fra "glass" delene da selvfølgelig) Karosseriet blir nok lakkert en av de nærmeste dagene,må få sett litt på tegninger og sånnt først, er bl.a. litt usikker på om jeg må lime på speila først, eller om jeg skal prøve å male de senere siden de skal festes i siderutene foran og det da fort kan bli litt leit med maskering osv! Men time will show! :) Stay tuned! I'll be back! :D Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Tøff bil...fine felger!:) Edit:mitt 1000 inlegg,weehee:D Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 HVor kjøper man sånne sett? Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 LES MANN LEEES!!!! :hello: Det ligger en sticky under hobby delen + at jeg skrev det rett over her........ Jeg bestilte fra hlj.com,her er linken! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Ja, da ble det en liten oppdatering i dag... Det hadde tydligvis samlet seg no støv eller no dritt på taket på bilen når den sto og tørket etter grunning i går,så jeg pusset ned det og noen bitte små ujenvnheter jeg fant i dag og grunnet på nytt. Gidder ikke slenge ut no bilder, blir jo stort sett likt som i går! :) Får se om ikke jeg lakkerer bilen i morgen og klarlakk i løpet av uka... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 wow..... mye å sette fingra i om dagen el ? :P Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Fett Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg