Roberto Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Fikk ny potte, 3" jævel, med det største jævla enderøret jeg noengang har sett.. Helt gratis var det og... Endelig litt lyd... Anbefaler alle å få bygd effektanlegg hos eksosen i åsane ja.. Dette funket! Bilde kommer vel.. Enderøret var så stort at en halvannenliterflaske koste seg inni der.. Goood plass:D Kanon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 jeg kunne faktisk stappe hele skoen min inn i røret. I dag skal vi prøve en katt. Stay Tuned Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Stort enderør / bakpotte er sexy. På Golf'en skal jeg enten ha twin 3,5" eller 1 stk. 4" :D Nei, det vil ikke gi stort med effekt, det blir mer show enn go... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 var det erbe(aka ronny),som fiksa dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Har 4" selv på min pug, gir grei lyd ja Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Har fortsatt enderørene fra Ferrita, men jeg vurderer sterkt å få dobble 3.5" istedet for 2.5" enderør.. virker litt "spe" nå synes jeg! Er 2.5" effekt anlegg som måtte bygges på bilen siden ingen andre enn supersprint lager effektanlegg til stasjonsvogna. Det optimale hadde jo vært å hadd en schwær 4" loff-rister, men det blir vanskelig på stasjonsvogna til golf. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 ...og be-4-you som selger Supersprint skulle ha nærmere 6k for bakpotta.. det hadde ikke jeg råd til når jeg i tillegg skulle ha center-potte og katalysator overgang!! Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Denne koster bare 2175,- på http://www.rage.dk Eller denne doble 3,5" her: Den er veldig fin... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Må bygges om for å passe bilen min uansett.. festene for bakpotta mi sitter lengere fram. Det som er så jævla synd at det ikke bare er å bytte potte uten å måtte dra fram Mig'en for å modde potta og festene. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Men 4" overst der er faen meg lekker!! :op Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by RaCk jeg kunne faktisk stappe hele skoen min inn i røret. I dag skal vi prøve en katt. Stay Tuned si ifra hvordan det gikk med den katta da.. har lyst til å prøve det på et pat katter her:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by Jostein var det erbe(aka ronny),som fiksa dette... Olav som gjorde det, men som du ser på enderøret, så hadde ronny noen fingre med i spillet ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 er det sånn at man får litt fetere lyd av og putte på den der? kunne tenke meg å ha no sånt! den øverste til venstre.. den dobble som går opp :D kunne blitt kult... passer no sånt til Chrysler Stratus 2,0 ? Mvh Rino Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Rino er det sånn at man får litt fetere lyd av og putte på den der? kunne tenke meg å ha no sånt! den øverste til venstre.. den dobble som går opp :D kunne blitt kult... passer no sånt til Chrysler Stratus 2,0 ? Mvh Rino Rino?? Trodde du var anti-stor-potte jeg? Skjedd en endring siden sist? Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 den doble øverst er vel ikke så jævlig svær? ser akkuart passe ut... jeg tentker på sånna som du kan putte en hel loff inni! det ser dumt ut! Mvh Rino no sånt no som detta! Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg