auto82 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Har noen spørsmål om tennings justering. På reimhjulet er det til sammen 4 tenningsmerker. Først 3 merker som står nær hverandre. Rød farge på merke i midten. Ingen farge på de to andre. Det 4 merke har hvit farge og har dessuten litt avstand til de andre merkene. Hva betyr disse merkene og fargene? Og hva skal jeg justere etter? Og hva betyr 14 grader? +- 2 grader? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 14 grader +- 2 betyr bare at du kan stille 12 grader fortenning eller 16 grader fortenning... Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Okei takker. Regner med at jeg skal stille tenninga på det røde punktet på reimhjulet da? Eller hva? Men hva med det hvite punktet litt lengre borte? Hva er det til? Dødpunkt eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Vil bare legge til at det faste tenningsmerke er på nedre regreim deksel. Så kommer de andre punktene jeg har fortalt om på reimhjulet. Håper dette hjalp litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Kan ikke svare på det der... Har ikke peiling på akkurat tenningsjustering Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Ingen hjelp å få tydligvis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Det hvite merket skal linjes opp med det hvite merket på reimen. Vil jeg tro... Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg