Gå til innhold

SAAB Limo

Ranger emnet


Omega-A

Anbefalte innlegg

samlimo.jpg

 

Denne bilen rulla forbi meg for en tid tilbake. Jeg var ute for å fotografere am-cars, da denne kom sigende.

LITT stilig, men ikke det beste jeg har sett :)

Legg merke til at førerdøra ikke har håndtak.

 

Laget Saab en gang i tiden slike eller er dette en "hjemmesnekra" bil ? bilen hadde prøveskilt, men hvis dere ser godt etter ser orginalskiltet gult ut.

 

 

Omega-A

-

Omega-A

Det er ikke tøft å være død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til at førerdøra ikke har håndtak.

Er det ikke høyrestyring på den bilen a? Eller er det synet mitt som burde sjekkes? Da vil det jo si at passasjersiden ikke har dørhåndtak.

 

bilen hadde prøveskilt, men hvis dere ser godt etter ser orginalskiltet gult ut.

Noe som faktisk kan forklare at det er høyrestyring, for er vel gule skilter i England om jeg ikke tar så altfor feil.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke høyrestyring på den bilen a? Eller er det synet mitt som burde sjekkes? Da vil det jo si at passasjersiden ikke har dørhåndtak.

 

 

Noe som faktisk kan forklare at det er høyrestyring, for er vel gule skilter i England om jeg ikke tar så altfor feil.

 

Ja.. England har gult skilt.. bak vel og merke.. men Nederland har også gule skilt.. og danske varebiler (noe det er ganske klart at dette ikke er). men det kan vel være en svensk taxi? disse har vel gule skilt?

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett veldig mange bra filmer fra bakseter i limousiner (som oftest består de av to jenter og noe iskrem)

 

Noen som vil være med å spleise på limo? :thumb

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. England har gult skilt.. bak vel og merke.. men Nederland har også gule skilt.. og danske varebiler (noe det er ganske klart at dette ikke er). men det kan vel være en svensk taxi? disse har vel gule skilt?

 

Hvis du ser på den siden som DaButcher la ut link til så står det at bilen er fra england. (Helt øverst, under tittelen står det Country: UK)

'75 Saab 96 v4 Rallybil

'80 Saab 96 V4 Jubileum

'88 Saab 900 Aero

'90 Saab 900 Aero

'96 Saab 9000 Aero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. England har gult skilt.. bak vel og merke.. men Nederland har også gule skilt.. og danske varebiler (noe det er ganske klart at dette ikke er). men det kan vel være en svensk taxi? disse har vel gule skilt?

Ja, det var bak jeg mente. Og jeg synes fortsatt at bilen ser ut som den har høyrestyring.

 

Edit: Litt kjapp. Så nå at Saab95 skrev at bilen var ifra England, så da går jeg ut ifra det:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår