Larsern_1988_ Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 360'n til en kompis kvælla her om dagen(på tomgang) Det finnes ikke tenning på noen av pluggene...pluggene er helt nye. fordelerlokket ser helt nytt ut. det samme gjør rotoren. tatt ut alle ledningene og satt de tilbake igjen....finnes fortsatt ikke tenning. kan det være coilen som har takka for seg, eller er det noe annet??? Noen som har vært borti noe som dette før? Siter Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 ja, jeg har.. Prøv og bytt kabelen fra coilen og til fordeleren.. Og prøv og ta ut alle kabler på coilen, og spray godt med CRC eller lignende.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nightrider88 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Det er jeg som har den 360`n. Det hjalp ikke å bytte den kabelen, tror det er coilen som har gått.Men hvordan er det med tenningsmodulet på disse bilene? ryker dem ofte liksom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 aldri hatt no problem med.. Prøv og bytt coil da.. flytter turtellern seg når du prøver og starte bilen? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nightrider88 Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 nei, turtelleren flytter seg ikke. åssen det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 bytt coil og evt. renix'et ditt.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nightrider88 Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Renixen. hva er det? er det den som sitter på venstre siden av motoren??har du bilde av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nightrider88 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Å seriøst.....begynner å mislike volvo ganske mye nå! Er ikke gnist på pluggene....eller fra coilen. Har byttet coil og det hjalp ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nightrider88 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Kan det være hele fordeleren som har gått til H? Fordeleren gir vel signal til coilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Kan det være hele fordeleren som har gått til H? Fordeleren gir vel signal til coilen? eh, hva?! COILEN gir spenning til FORDELEREN, og FORDELEREN har en aksel neddi motoren som driver ROTOREN rundt, som da deler ut spenning til PLUGGENE. Prøv renix'en, sier jeg.. Det er den svinghjulsgiveren som sitter bak motoren, oppå sprengkåpa.. Satser på enten den eller fordeleren.. (rotoren, da evt..) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nightrider88 Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 hmmm........ok. Men det kommer ikkenoe gnist ut fra coilen heller..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 hmmm........ok. Men det kommer ikkenoe gnist ut fra coilen heller..... Bytt renix'en og se om det funker... Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nightrider88 Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 ok....dyrt nytt tror du? høggeri deler er litt uhabilt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nightrider88 Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Men også....jeg fant en løs kabel i motorrommet på den....som ser ut som er jording som skal sitte på en av boltene på topplokkdekselet...er det riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Men også....jeg fant en løs kabel i motorrommet på den....som ser ut som er jording som skal sitte på en av boltene på topplokkdekselet...er det riktig? skal være en jording der, men.. tror ikke den har så mye å si.. Forresten.. har du innsprut eller forgasser? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg