quack Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Jeg trenger et sveiseapparat og lurer på om jeg skal kjøpe dette (har ikke så feit lommebok for tida): http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=879&iItemId=21101 Jeg skal sveise rust i gølvet, ha på ei ny hjulbue + en del småtteri rundt omkring. Duger dette apparatet til sånt arbeid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Ja, kan ikke finne noen spesiell grunn til at det apparatet ikke skulle klare litt rustsveising... På tynne karosseriplater er det jo heller ikke mye strømstyrke som skal til heller da.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 For å få en god sveis er det også viktig med stabil jevn trådmating. Vet ikke hvordan denne er på Biltema sine sveiseapparater, men det kan være greit å ha i bakhodet f.eks. hvis man skal kjøpe et brukt apparat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg