doffen23 Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Har en 97 modell evctra b som står og jager på tomgang, noen som har peil på hva det kan være?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZiGoR Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 tomgangsregulatoren ? :P Siter - Opel Vectra A 2.0i 16V 1995 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Noen som vet hvor den sitter?? om det kan være den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luster Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 er litt forskjell frå motot til motot men på c20ne ligg den mellom topplokket og innsprut. sjå etter ein rund dupeditt med slange i enden og på baksida og eletrisk kopling i den andre neden. Siter Subaru impreza wrx 02 (03 sti front) Subaru L-serie 84 Nissan Primera slx 94 (seld) Opel vectra 2.0i 8v 93 (seld) Opel vectra 2.0i 8v 90 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 sjekk denne tråden. her ligge d et bilde av kor tomgangsregulatoren e på c20ne =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Hvilke tråd, skulle det være med en link der??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 skulle det være med en link der??? kan ta bilde av motorrommet på vectraen min så dere får se hvilke type motor jeg har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 sjekk denne tråden. her ligge d et bilde av kor tomgangsregulatoren e på c20ne =) Sorry =) prøve ijenn. Link: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=126371&highlight=opel2re Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 kan jo hende du har en def innsugspakning. kan få falsk luft. hvis du har tilgang på startgass, spray rundt innsugsmanifolden din. da skal den dra seg opp på turtall hvis det ikke er tett. Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Det som er litt rart er at det er værre noen ganger enn andre.. så falsk luft tror jeg ikke den får da hadde det vært mere stabilt ujevn tomgang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega-A Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Jeg kjørte rundt i en 96-modell Vectra for noen år siden, og hadde problemer med ujevn tomgang, det var nesten så bilen stoppet noen ganger. Jeg kjørte opp til en autorisert Opel-Forhandler og de sa det var "fabrikasjonsfeil". Ikke en av den typen at de måtte kalle tilbake biler osv altså. Men det var et rør/luftslange som lå helt bak på motoren, nærmest torpedoveggen som var laget for tynt, slik at det verkstedet gjorde var å borre opp, eller bytte, slik at det ble bedre. Ta kontakt med din lokale Opel-forhandler og spør om dette. Mulig det kan være noe annet også, men det var iallefall slik det var hos meg. Omega-A Siter - Omega-A Det er ikke tøft å være død. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg