Gå til innhold

Pearlex: Galant 1990 styling, stereo, intreør( ny og mere oversiktlig tråd)

Ranger emnet


pearlex

Syns dere om lanten nå som fronten er på?  

24 stemmer

  1. 1. Syns dere om lanten nå som fronten er på?

    • Konge!
      3
    • Bra!
      7
    • Helt ræva!
      14


Anbefalte innlegg

  • Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel, det er din bil og du gjør hva du vil med den. Men her kommer ihvertfall min mening.

 

Ostehøvel spoiler på en 90 Galant? Nei. Det ser helt for jævlig ut.

 

Stylingen er mongooverdrevet og passer ikke bilen for fem øre. Bilen ser ut som en blanding av Star Wars og 2 Fast 2 Furious.

 

Scoops? Nei. Det ser heller ikke bra ut.

 

Du skal få holde på med din egen bil slik du vil, ingen skal stoppe det der. Men hadde jeg vært deg så ville jeg kasta både stylinga, subbene og spoilern til helvette! Det ser rett og slett ikke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror den kommer til å bli skamfet! stå på! gleder meg sinnsykt til å se mer... kan du ikke ta for deg panseret snart så jeg kan se hva du gjør der?:) skal gå for scoop selv. likte også sideskjørtet:) frontfangeren var jo også skamrå! men vet ikke om den passer enda, tror det blir bra med resten av stylinga satt på plass!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey! jo skal starte på scoopet snart må bare få det hjem først, subbene skal ut. jeg har bestilt nye soundstream T4 15" 2 stk. ok soundstream PCA 2000D forsterker. så anlegget blir rått!!

Soundstream PCA3500D

Soundstream T4 15" 2stk

Soundstream PCA2.520

Soundstream TRC.6

Pioneer DEH-P75BT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen intereserte?

 

tror prisen blir for stiv for de fleste..

jeg prøvde å selge anlegget mitt for en stund tilbake som du kanskje la merke til..

prøvde i flere måneder før det forsvant i en byttehandel..

dette var et anlegg til en verdi av litt over 9 lapper, aldri brukt..

jeg prøvde å få 6500,- kontant for de lissom..

folk synes det var for mye..

men lykke til:)

har du is nok i magen får du nok solgt det for den prisen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er din bil og du gjør hva du vil med den. Men her kommer ihvertfall min mening.

 

Ostehøvel spoiler på en 90 Galant? Nei. Det ser helt for jævlig ut.

 

Stylingen er mongooverdrevet og passer ikke bilen for fem øre. Bilen ser ut som en blanding av Star Wars og 2 Fast 2 Furious.

 

Scoops? Nei. Det ser heller ikke bra ut.

 

Du skal få holde på med din egen bil slik du vil, ingen skal stoppe det der. Men hadde jeg vært deg så ville jeg kasta både stylinga, subbene og spoilern til helvette! Det ser rett og slett ikke ut.

 

koffor skal han kaste sub'ne da? må jo få ha anlegg i bilen sin da..men skal du LAKKE EN ALU SPOILER?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta blir bra! Men istedenfor de tribalene på siden, skal ikke bare la hele bilen være blå da? Jeg tror sånn kina-tegn i bakvinduet blir gromt, men kanskje droppe det på siden? Kanskje heller gå for svart tak? Sånn ala noen 200SX'er har, tenkte jeg på...

 

Har du noe bilde av hvordan farge det blir?

 

Men jeg tror detta blir bra! Frister å kjøpe Galant selv nå.. :D Men drar i feil ende.. :P Hehe...

 

Stå på! :)

1990 Ford Sierra 2.0 DOHC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALU spileren skal lakkeres ja, må bare bruke en spesiell grunning. har ikke gjort noe særlig på bilen i det siste, skrudd av alle dørtreækkene som skal trekkes i blått.

 

skal du trekke dette selv?

 

håper du kommer med fremgangsmåte og bilder av dette arbeidet da jeg har planer om å gjøre dette selv med bilen min:)

 

keep up the good work!

very inspired!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepps har planer om å trekke dette selv. i dag fikk jeg gjort ganske mye, sparklet nesten ferdig fronten med glassfibersparkel i dag skal sparkle over med vanlig sparkel i morra i grunne. her er noen bilder:

 

DSC00450.jpg

DSC00451.jpg

DSC00453.jpg

DSC00455.jpg

DSC00457.jpg

DSC00458.jpg

 

flere bilder kommer i morgen:)

Soundstream PCA3500D

Soundstream T4 15" 2stk

Soundstream PCA2.520

Soundstream TRC.6

Pioneer DEH-P75BT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår