Gå til innhold

Min 850:D

Ranger emnet


scb

Anbefalte innlegg

greit å kjøpe deler der ja. hvor mye kosta bærearmene derborte a??

hmmm,..... 1100 svenske kroner... hehe.. kjøper du en del deler, sparer du rimelig greit mye... drivknuter koster til min 2300 sek pr stk... mot 4k her i norge pr stk.. sier jo litt......

 

Og er forresten litt dårlig til å svare om dagen, da jeg pcen min har konka... kommer nye deler til den nå til uka:D

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er nok de som er gåene da.. kjøpte mine på biltema jeg he he,, var litt skeptisk men kostet bare 900stk så byttet begge 2. holder fint enda;) ikke noe ulyder.. kjørt med de i 2 år ca..

Det er faktiks ås mye å spare at det er verdt et forsøk med knutene fra biltema.....

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Kjempe fin bil! Ble også nettopp eier av en rå volvo 850 ,stasjonsvogn :-)

Må ha en R vinge da! Jeg mangler også en spolier på min 850,får man tak i det billigt i sverige? Hørte noen nevnte det her, men blir vel omtrent d samme ?

Mvh Bente

Jo takk.. Og velkommen til Bilforumet ja... Sparer ofte mye på kjøpe ting i sverige, og har man den fordelen av å bo nærme grensa:), så er det kjekt å få det tilsendt feks størmstad postkontor å hente deler der:D hehe

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jaja.. tenkt å ta vintern litt på forskudd, og bytta om idag... offf er helt tragiskt egentlig med de svarte vinterfelgene:P Skal legge ut bilder, eller om jeg gidder akkurat det... hehe men kjekt å bytte dekk i 10+ grader istadet for 5- som det har vært åra før:D

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hei å hå! Skattefri lønning til uka:) Bestilt øyeløkk fra bcb, og skal hente 850 orginalvinge imorra.... grunn til at jeg bestemte meg for en orginal en er at jeg får en strøken vinge i riktig farge for en billig penge.... Så alle hjerter gleder seg!

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da var Spoiler på! Montert å fin... bare polere så blir den fiin=)

ABCD0002111.jpg

ABCD0001111.jpg

er litt bedre bilder etterhvert....

Enedlig litt oppdatering på denna tråden.... har vært lite av det i det siste... skal se om ikke jeg får fiksa øyelokka til helga å så:)

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei å hopp. Nå er det lenge siden update, og har gjordt et par småting siden sist. Jeg har lakkert grillen svart, satt på øyelokk, (som forøvrig var forkorte, sender klagemail til bcb nå,) og så har jeg bytta drivreima. Deilig å få vekk den skrikelyden:p

 

Har dårlig med bilder akkurat nå, men skal få til det i nærmeste framtid!

Nå skal snart regreim++ byttes, men det bilr satt bort til en som kan det:) (og fordi jeg ikke gidder å styre med akkurat det sjøl nå:P)

 

Rock on!

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår