Mosk Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Seilå synst jeg rett å slett eg ufyseligt stygge å eksosen liker jeg heller ikke,vil ha doble runde potter bag og speil vet jeg ikke helt enda,men har dere noen tips eller bilder av noe fine speil så gjerne legg di ud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 sett på M3 ell dråpe speil......er enig krom speil passer ikke helt..du skal ha DTM potte da fint d Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Dråpe speil eg jeg med på men potta skal vekk uansett.liker desverre den veldigt lite :puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 heheh....dråpe speil skal jeg ha på min synes d er knall .....potta du har er fint på noa biler men ..... Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 kunne gjerna brugt potta men der er ufyselig lyd i den også,simons bagpotten jeg har lyst på lager en fin lyd,vil ikke ha noe overdrevet lyd på en bil som nesten ikke flytter seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Skal ta et bilde senere av motoren,har ryddet litt i ledninger fått på fjørbeinstag å vaskt litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg