Colli Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Var ikke ment som kritikk mot Opel da folkens, jeg disser ikke Opel, men råneren. :) Easy! Er nok mange volvorånere med mye lyd og lite fart også ja! Tviler absolutt ikke! Hadde det vært en Volvo så hadde jeg ledd like mye da! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega_V6 Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 sånne rånere burde vært fratatt opelen og fått utlevert en liten trehjulssykkel.. dårlig gjort av han å få folk til å le av opel.. hvilke opel kjørte han? skal snakke til han hvis eg ser han.. :iconsm . sikkert en som nettop har fått lappen og ikke helt vet hvordan han skal løse bilen.. hehehe... :hello: Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 hmm lurer på om det var samme mannen som passerte meg idag...grønn opel?tenkte bare "fy faen, kem som gidd å kjøre rundt i det bråket der". Har ikke noe imot opel jeg heller, for meg kan man kjøre hva man vil, men ka e vitsen med øredøvende bråk i bruksbilen...var det ikke en vectra B?effektanlegg ok, men det får være grenser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 sånne rånere burde vært fratatt opelen og fått utlevert en liten trehjulssykkel.. dårlig gjort av han å få folk til å le av opel.. hvilke opel kjørte han? skal snakke til han hvis eg ser han.. :iconsm . sikkert en som nettop har fått lappen og ikke helt vet hvordan han skal løse bilen.. hehehe... :hello: Hehe! :) Lo ikke av opelen egentlig, bare kjørestilen. :) Tror det var en Astra stv. men er pokker ikke sikker. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emildahl Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 skal du ha opel skal det være ascona b eller kadett c;) men volvo som er kvalitet vettø;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Oi, du bumped en gammel tråd! :P Snart 1 år gammel nå jo. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Du satt vel og gleda deg til å komme hjem å kjefte på han på internett! :D Her er hva Øyvind Colliander skriver i andre tråder: Jeg er i mot at folk gjemmer seg bak pc-skjermer, og ikke står for hva de er og det de skriver. Gjemme seg bak pc-skjerm istedenfor å gi beskjed til føreren.. Jaja. Du beviser nok en gang hva du er Colli :violin: Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 hvorfor imponere volvo sjåfører a? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Opel folket drar den litt lengre ut en de fleste men det er pga kjærligheten til merket. Da håper jeg virkelig at du mener han ødelegger for dere andre opel folk?? ikke at han drar det "Så langt" fordi han elsker merket... hehe Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Da håper jeg virkelig at du mener han ødelegger for dere andre opel folk?? ikke at han drar det "Så langt" fordi han elsker merket... hehe hehehehee.... Najs one :lol: Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg