RuuDpus Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Fusion bandpasskasse selges... Kun brukt i 2mnd. Neonlys rundt elementet som blinker i takt med musikken. Kan såklart slåes av;) Pris: 1000,- http://i56.photobucket.com/albums/g183/RuuDpus/basskasse.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 det er med element? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 yes, det er med element;) akkurat som den kommer levert... Har kommet inn på skole i lillehammer, så da må jeg flytte å bli fattig student uten bil;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 bare for å ha nevnt det, så er jeg borte i helga... men om det er noe, bare spør, så er jeg tilbake og svarer på mandag;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 skal se hva jeg har av cash etter regninger til uka :) meget intressert. Lillehammer? oh ... rett borti her gitt.. :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Ah, da kunne jeg jo tatt den med oppover... Kan sikkert få satt ned prisen til 8-900 om det hjelper deg noe;) bare jeg får solgt den og sitter igjen med litt penger til noe så spennans som "SKOLEBØKER" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 hva er strl på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 ok da er den solgt vil jeg tro ;) når skal du oppover igjen? åssen størrelse er det på elementet egentlig? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Det er 12".... 400w max står det vel på den om jeg ikke husker feil. Jeg flytter lørdagen som kommer nå... Har fòra den med en Jonah Lomu forsterker på ca 400wrms i 4 ohm, og det har ikke vært noen problemer ideheletatt med den;) Uten at jeg har så mye å sammenligne med, synes jeg den spiller pent;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 nice :D da skal jeg ha den! jeg har en Soundstream Human Reign 4 som skal fore den med 500w rms så bør vel bli litt lyd iallefall :) og herregud... for den prisen er det INGENTING å utsette. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Knall ;) Da tar jeg den med oppover til helga;) må helst møte meg et sted, for har ikke med bil... bare en flyttebil emd pappa... hehe... ja, den lagde bra nok lyd for meg hvertfall;) SOLT! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 hmm... undres litt.. jeg skal til skien på fredag... ;) du reiser fra porsgrunn på lørdag? kan vi ikke møtes på fredag der nede da? :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Det kan vi, og da har jeg bil, så vi kan møtas et sted;) skien og porsgrunn er jo omtrendt samme by... Tid og sted kan vi jo bli enige om på pm når det nærmer seg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 forresten... kan du møte meg imorgen? imello,m 1500 og 1700? farter imorgen istedenfor serru :) tørr ikke å sende sms så sent :) svar på sms når du leser dette :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 takk for handelen :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg