Sæther Racing Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Ja 12 august høres kjempe bra ut! Og ja vi kaster ikke flasker osv. Badegjester kan få glasskår i foten eller i verstefall noen kan punktere. ;) Probe GT skift datoen i toppen av treet her fra 2 sep til 12 aug. Da kan vi si at treffet starter mellom 1800 og 1900. Og de som skal spole opp litt gummi fåreslår jeg at gjør dette mens det er lys ute. Får fotografene litt bedre lys:) Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Kommer folk fra Sørum og Indre Østfold også, sånn som sist? m'm Datoen er ikke satt, det var bare et forslag, men 12august passer bra det da! Litt dumt om det blir mørkt når folk byr opp på dans, men litt kjipt om politi kommer med engang, kan jo drøye slik så lenge som mulig, DET syntes jeg var lurt:cab OG ja, gi faen å knus flasker å søple ned.. Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Jeg skal så jævligt by opp til dans :)! Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Nei! Vi tar det litt seinere i august a gutta, det er jo bare 2 uker til 12 august! Er greit med litt mer tid? Ikke er jeg hjemme 12 august heller, og vil for ALT I VERDEN (nesten) ikke gå glipp av et streetmeet :( Så hva med lørdagen etter, 19 august? Det er mer lagom, vel? Men, men der har kanskje bestemt dere, håper ikke det men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Jeg er ganske enig egentlig at 12.aug er litt tidlig.. folkens, vi kan jo vente noen dager til så får HEMI være med;) Også får vi fått med alle folka fra sørum, drammen og østfold som var med sist innen den tid m'm Det er sommer, og folk er ikke her inne og leser så mye som ellers så derfor syntes jeg datoen skal være den 19.august! Har på følelesen at dette blir enda større en sist:D Kjenner til det, streetmeets har voks og vokst med tiden, sånn skal det være folkens ;) Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Hva med siste helga i August (26)? (da får jeg også vært med) Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Da skal jeg være klar for å børne litt den kvelden jeg og :) kanskje flere folk får si hva de synes her da, før endelig dato settes... ? Og så går det an å lage en ny tråd etter det, med tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Hehe.. ja da syntes jeg mitt første forslag ikke var så dumt da 2sep, men det er jeg enig det er litt for lenge til... Hemi, hvis du vil kan jo hive opp en ny sånn som sist :) eller be moderatorene om å redigere denne:) 26.August 2006 1900 ? Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 26 funker vel fett. Kommer nok jeg ja. Hemi426 skal du fyre opp dodgen kanskje?? :) The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Da satt jeg datoen i første posten! Da er det bare å be venner å kjente... Mustang95.... få med grillen?:D Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Hoho! Det der så sinna gøy ut! møter opp om det blir noe av jeg :D Håper det blir like åpen parkering som på filmen til puddingen :thumb ehm aneglsmili - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Hehe.. Åjada... Treff blir det:thumb Kommer å invitere Autofil, se om dem er interresert i å komme å lage en repotasje... Gatebil og Maxpower kommer vel og :D:cab Glenn rodney lager alltid showm'm Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Hoho! Det der så sinna gøy ut! møter opp om det blir noe av jeg :DHåper det blir like åpen parkering som på filmen til puddingen :thumb ehm aneglsmili Det blir nok det, står det bil der er vi nok mange nok til å løfte litt ;) Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Det blir nok det, står det bil der er vi nok mange nok til å løfte litt ;) Men det er flott! må lage litt show for folket vøtt :thumb - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 treff igjen.... jeg kommer... - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg