-rasmus- Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Jeg har kjøpt meg en 84 mod. 2.0 l saab 99. Den er i topp stand. Litt rust, clutchen er litt slitt. Noe som bare blir morro å fixe på =) Bilder og slikt kommer senere. Noen som eventuelt har noen nyttige tips og komme med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Jeg har kjøpt meg en 84 mod. 2.0 l saab 99. Den er i topp stand. Litt rust, clutchen er litt slitt. Noe som bare blir morro å fixe på =) Bilder og slikt kommer senere. Noen som eventuelt har noen nyttige tips og komme med? clutchen tar 10 minutter å bytte... deilig bil... selv om girkassen er noe søppel... så vær forsiktig med den... ellers så er det bare bra... å så må jeg si: :pics Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Gleder meg også til bilder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-rasmus- Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Gleder meg også til bilder... Her er godkjærra mi =) Felgene er ikke skrud på enda, derfor ser det litt rart ut. 17" felger som er 7" bred. Dekkene som sitter på er 215x40... Vurderer sterkt å sette på en spoiler, men har enda ikke funnet den som passer best. Noen forslag? Har tenkt å lakere den til denne grønnfargen(den på bildet), har ikke halt funnet ut fargekoden til den. håper på litt hjelp. Har også hørt at man kan få en bra motor for en liten penge i sverige. 200 hk :D Så ved neste lønning så blir det en tur for å se hva våre svenske brødre har å tilby =) noen som har hørt noe annet? eller har en saab motor å selge så gi beskjed. Har et sterkt ønske om å få til å kjøre ifra kameraten min sin Bmw 325ix med 170 hk... Vil gjerne ha noen forslag til hva jeg kan gjør med kjørra mi =) fyr løs... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-magnus- Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 hei rasmus og velkommen til forumet!!! fin kjerre det der ja.. hvit er jo verste fargen, så det gjør seg med litt ny lakk!!;) Som du ser på bildet du har funnet, er den senket.. din står jo på stylter nå, så litt senk hadde ikke vært ille.. så vidt jeg vet er eksospotta på doningen like stror som en flasketut.. ville gjort noen modifiseringer der:);) Siter Mazda 626 coupe 2.2i 12v 1990 http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=3636&postdays=0&postorder=asc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-rasmus- Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 hei rasmus og velkommen til forumet!!! fin kjerre det der ja.. hvit er jo verste fargen, så det gjør seg med litt ny lakk!!;) Som du ser på bildet du har funnet, er den senket.. din står jo på stylter nå, så litt senk hadde ikke vært ille.. så vidt jeg vet er eksospotta på doningen like stror som en flasketut.. ville gjort noen modifiseringer der:);) Takk takk, setter pris på alle svar Magnus ;) skal ta det med i betraktingen, kommer bort til deg nå jeg... slik at jeg kan evaluere kjærra di også ;) som dere kan finne her.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130845 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Vis du får tak i en saab 9000 turbo motor! Så trur jeg det holder med å dra fra en 170 hk uten turbo, de gamle 9000 turboene har jo høytrykks=) Så det skulle ikke bli noe problem=) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-magnus- Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Vis du får tak i en saab 9000 turbo motor! Så trur jeg det holder med å dra fra en 170 hk uten turbo, de gamle 9000 turboene har jo høytrykks=) Så det skulle ikke bli noe problem=) Passer de da? Litt modifisering vel?:) Siter Mazda 626 coupe 2.2i 12v 1990 http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=3636&postdays=0&postorder=asc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Passer de da? Litt modifisering vel?:) Ja, det må vel til,hehe! Men til gjendgjeld så kjører du fra han;) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-rasmus- Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Ja, det må vel til,hehe! Men til gjendgjeld så kjører du fra han;) Kult =) jeg får se hva de har når jeg kommer til sverige på bilskroten .) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Hvorfor ikke bare kjøpe denne råtassen her? Billig er den åsså!=) hehe http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1155955&username= Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-rasmus- Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 hehe;) trenger jo ikke det når man har en saab 99 =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 hehe;) trenger jo ikke det når man har en saab 99 =) Nei,men denne har jo en rå motor da!=) Å det har ikke du,hehe=) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-rasmus- Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Nei,men denne har jo en rå motor da!=) Å det har ikke du,hehe=) sant det.. men håper at det kommer etter vert også =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 sant det.. men håper at det kommer etter vert også =) Jepp,vet du åssen motor du skal ha ned i den eller? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg