meino Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 brekket henger bak på høyre side! hvordan kan jeg få "løsnet" det? bilen er helt grei å kjøre med men det må ordnes før eu! hvordan? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaasin Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Enkel løsning for å få brekket til å slippe: Ta av felgen Ta slegge å slå på trommelen. Skru på felg Hvis det ikkje slipper neste gang må du ta av trommelen og sjekke hva som skjer inne i der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 det sitter ikke fast men det henger bare litt sånn at du hører det knirker hyler når jeg kjører av gårde.. det var vist en 2er feil på eu! Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 bilen må være godkjent i løpet av måneden!:S Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Ja, og da må du jo åpne for å se hva det er... Er sikkert banda som er slitt så mye at stempelet i bremsesylinderen har gått for langt ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 åssen åpner jeg? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg