suoermann Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 hei har en mondeo stasjonsvogn som snart skal skrotes. eller selges. den er så og si hel, untatt bak fanger. håndrekket har dårlige tenner, dårlig batteri men funker. fronlykt/er er det noen som trenger deler får dere bare si i fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Er det A/C på den? Mulig jeg trenger noen deler, får beskjed om det i morra kveld. Hvor mye skal du eventuelt ha for A/C Radiatoren? Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Hva skal du ha for hele bilen? Jeg trenger: frontfanger plastikk utvendig på bakluke alt som trengs for å få el vinduer bak rele til "one-touch" på førersiden askebeger bak (grått) alu felger til vinterhjulene (14" el 15") lås med nøkkel bakluke evt komplett sett hvis lik nøkkel på alle låser. Er sikkert noe mer jeg trenger også, men hva har du av dette som er i bra stand? Og hvilken pris skal du ha for dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 er ikke me ac.. tenkte 10 for hele bilen den er bare og sette skilter på nå... men jeg skal ha bak fanger, håndbrekk systemet inne. ene front lykta. det jeg kommer på nå. er ikke alu felger. hvilket rele tenker du på? alle låsene har samme nøkkel. gi bud askebegeret trur jeg er blått hvis jeg ikke tar feil! frontfanger er hel mener jeg, er ikke må tåkelys. bare gi bud så skal jeg tenke på det !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Hva skal du ha for hele bilen? rele til "one-touch" på førersiden finni ut hvem rele du tenkte på :) regner med at det er der for det funker jo når jeg trykker en gang på den hehe har alle låser med samme nøkkel, du får de billig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mytti Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Er det skivebremser bak ? gi meg en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Er det skivebremser bak ? gi meg en PM sorry er tromler org bak på 2literen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Har du fortsatt tromlene? Kunne tenke meg de (om de er like som sedan) og selvstammings staga til bremsene bak. Pris for dette? Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Har du fortsatt tromlene? Kunne tenke meg de (om de er like som sedan) og selvstammings staga til bremsene bak. Pris for dette? ja har tromlene.. bare og gi bud så skal jeg se.. må få tid til å skru de ta og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 ja har tromlene.. bare og gi bud så skal jeg se.. må få tid til å skru de ta og.. Om de passer på sedan (PM'er du meg regnr det var på den så sjekker jeg med Ford i morra?) så byr jeg deg 400 for begge tromlene og strammestaga. Hvordan høres det ut? Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crasee Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Har du abs sensorene? evt grillen? Pris Siter Bedre med litt for mye en litt for lite ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Har du abs sensorene? evt grillen? Pris det er ikke abs på bilen. ja grillen har jeg, den er hvit. og hel.. gi bud ViceGuy: Har sendt deg pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 nå er snart dommedag for mondeoen... nå er det ikke lenge før den skal på skroten så det er bare og si i fra hvis det er noen som trenger deler masse deler så og si en hel bil. GLX. jeg kommer til å skru av endel deler før den skrotes men ikke alt så trenger dere noe så si i fra så skal jeg skru de ta! er komplett motor men!!!!!! den går men har gått 277k (men det har jo den jeg bruker og, og den går som ei klokke som ikke tikker:thumb ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg