illusion1975 Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Har en polo som døde for meg i går.. Den fyrer men dør ut med en gang. Kan virke som den ikke får bensin,men sjekka at det kommer bensin til fogasser. Jeg er ikke så flink med motor, så hvis noen har noen gode forslag, så lytter jeg gjerne. Polo 6N 95mod 1,3l forgasser motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Når du setter på tenningen, hører du at bensinpumpa går? Du har forresten ikke forgasser. Ingen VW etter '89 er levert med det her i landet Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illusion1975 Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Vel, tok mot til meg å dro ned på hamax, forklarte hele greia til mannen der. Han sier da: har du en reserve nøkkel du bruker? ehhh ja sa jeg, har akkurat bytta låsen på luka bak. Da sier han igjen:da er sikkert ikke den kodet for tenninga di, så startsperra slår inn................... døøøøøøøøøøøøøhhhhh........ enda en grunn til å like gamle biler.... Det ligner da veldig på en forgasser med filter på toppen, men du har sikkert rett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 det er monopoint innsprøytning, trodde og det var forgasser. Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg