Øyvind Ryeng Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 I begynnende regnvær i firetida natt til søndag stakk jeg og Jostein (jossa her på forumet) ned til parkeringsplassen på Jekta (samme sted som Max Power-treffet fant sted) for å få tatt noen snapshots av nybilen hans, og her er altså resultatene. Bildene er "noe" forbedret i Photoshop, og hvis det er ønskelig kan jeg også legge ut, eller iallefall link til, hvordan de umodifisérte JPG'ene rett ut av kompaktkameraet ser ut. Til disse har jeg også brukt stativ og en del eksponéringsbracketing og "Merge to HDR". Klikk på bildene for 1000*XXX-størrelse. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 motor bildet og interiør bildet likte jeg veldig godt:thumb veldig skarpe bilder! Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Takker. Resultatet ble nesten OK med tanke på at hele photoshoot'en varte i ett og et halvt minutt, og det begynte å regne. Skal også slenge ut originalene senere, men akkurat nå må jeg løpe ut døra (det ble plutselig sol (!) her i Tromsø og familien skal ut på kaffetur). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 [...] men akkurat nå må jeg løpe ut døra (det ble plutselig sol (!) her i Tromsø og familien skal ut på kaffetur). Og sånn gikk dét. Skal også slenge ut originalene senere [...] Her er dé, i "order of appearance": #1 #2 #3 #4 #5 Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 meeeget bra resultat da.. det må sies.. for tar du i betraktning at dette var mitt på natta å under påbegynt regn, samt tiden det tok og ta bildene.. :P stressa litt.. sku på natt besøk til "noen" :hello: tusen takk for bildene da øyvind.. vi må nesten ta en ny bildeserie når du får deg ny kamera! :thumb Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg