ePiFaNT Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Jeg tror jeg får mer for penga hvis jeg kjøper denne :) Jeg tror du har lagt på røret helt om du kjøper den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 4 x 110 Watt / 4 W 4 x 175 Watt / 2 W 4 x 220 Watt / 1 W trodde biltema var eneste som skrev W i stedenfor ohm jeg, hehe... :P men er en bra forsterker det der ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 OOOPS! skrev alt det andre først.. så copy/pastet jeg fra en tysk side de som var feil..(audison.com var nede) Hva er det tyske "ordet" for Ohm? stod W i steden for Ohm.. endret i forrige post nå! hehe Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 W istedetfor ohm har sannsynligvis bare med tegnkonverteringsfeil å gjøre. Noen ganger følger ikke alltid alt av "spesialtegn" med når man importerer tekst inn i et layoutprogram, spesielt om man ikke er obs eller helt inni det... Og om Biltema f.eks. har ombrekkere som ikke vet at det skal stå et ohm-tegn istedetfor W og noen samtidig klarer å overse det i korrekturen, blir det slik. Skjer rett som det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Kjøper gjerne brukt ja :) Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg