Gulbrandsen_Racing Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 jasså, i årnes denna har havna nå.. Husker når den gikk i høland.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 jau... hehe... Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 ingen som vil ha en god sierra altså? er endel nye forstillingsdeler fra før godkjenninga på den.. senkefjører følger med også.. Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 hvis denne ikke går innen denne eller neste uke så beholder jeg den selv! prisen er satt til 10,- uten 17" Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 ingen som vil ha den altså? nei da blir det vel bytta at toppakning støtstenger og polyforinger istede da!! Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 hvis noen har en bmw e30 i grei stand så er jeg intresert i bytte!!! uten rust!!! skal bli prosjektbil!! kom igjenn a!! Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 ok, her kommer jeg. Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 det gjør du nok din luring! prisen blir nå satt til 9000! lavere går jeg ikke.. 12000 med 17" og en mp3-cdspiller :) Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 død over alle som sender en mld og sier de er intresert og ikke noe mer...nødvendig!! er man intresert så tar man kontakt.. de som ikke er intresert trenger ikke sende meg mld!! drit i og kødd for jeg finner ut hvor dere bor!!! Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern_1988_ Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 OT: hvor mye bruker den på mila?? må ikke opphenget også byttes,(for å få det godkjent) eller har du allerede byttet det?? Siter Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 jeg har fått den ned i 0.8 på kjøring til jobben... men om du skal kjøre gris så bruker den det den trenger :) hehe eneste man må bytte er bremsene men vil anbefalle stabstag fra 4*4 eller noe. da dette er noen millimeter tykkere... :) og powerflex-foringer for kjøregleden :) Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 og mor di som passasjer for å beholde lappen Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 med morra mi baki må jeg nok heve den for å godkjenne... men nok OT.. Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 meneh.. som sagt så må denne bort!! så hvis noen henter den snart er det kos... kom med bud.. Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 lol kom et skambud fra en i går.. 7000,- med felgene.. noen må klare å overgå den? Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg