kosbært Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Jaegermeisteren vurderes solgt! den er netopp eu-godkjent.. men har satt i en 2.9 mc efi motor.. planen var og bygge den om med bremser og godkjenne den.. da jeg har noe av delene... men gjelda har tatt meg igjenn.. så jeg blir nødt til å kvitte meg med gjeld før jeg prøver meg på noe artig.. er noe småplukk med den for å få den godkjent med 2.9 motoren.. men for den som har vilje til det er det ikke noe stress!!! det som må gjøres er å bytte til kalipere bak fra scorpio eller annet... og montere kalipere og skiver forran fra 4x4 eller cossworth eller noe.. speedometervire må byttes ellers er det ikke noe spes jeg kan tenke meg som er galt med den! sitter noen stygge vinterfelger på den.. men har 4stk fiine 17" som kan følge med for 3000 ekstra.. bilen går ikke for under 11.000,- pruting skjer ikke!! da prisen er satt til det behovet jeg har for pengene.. 11.000 eller mer !! for dere som lurer så har dere noen bilder her jeg kan nås på 92268928 eller mail : znippo@hotmail.com Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Jeg har vurdert litt.. og funnet ut at innbytte i annen bil kan være av interesse.. men da bare bmw e30 med skilter! osv.. kom med forslag!! Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SOFTY Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 jeg vil ha'n! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 her er bilde av en av de fire felgene jeg selger.. det er masitaly 17" 4x108 Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 jeg har grøftelysene og blinklyset som skulle sittet i fangeren.. har bare ikke montert de enda.. kanskje jeg gjør det i helgen.. har også senkesett til bilen hvis det er av interesse!! ring meg på 92268928..:hello: Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SOFTY Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 bilder inni? kom på msn da.. la til den adressa som står lenger opp her... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SOFTY Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 WHAT fjerna streamer som var så sexy? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 ja tok den bort etter forespørsel fra politimann :( jeg har ikke internett hjemme :( bruker nettet på jobben.... ring meg hvis du er intresert da.. ;) Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 eneste bildet jeg har av interiøret akkurat nå.. bilen står på årnes... det er 20 min. fra jessheim/gardermoen Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 11.500 er budt! Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 opp!!! Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InstincT Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 jeg kan 15.000 men må snakke litt med de hjemme først siden jeg ikke er 18 ennå... men er ikke lenge til.. gleder meg som en hund:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 for 15,000,- skal du få med gamle motoren og kassa på kjøpet.. og sikkert noen andre deler hvis du vil...:thumb Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 men som sagt.. hvis dere vil ha tak i meg er det lettest og ringe meg.. da jeg ikke har internett annet en på jobben noen ganger.. :/ Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 BUMP!! haster.. trenger penger fort!!! Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg