Gå til innhold

Vindusvisker bak vs. ikke vindusvisker bak

Ranger emnet


quack

Anbefalte innlegg

Jeg har et Sierra-prosjekt gående, men lurer på om jeg skal ha på igjen viskern på bakruta eller ikke :)

hva mener dere? Bilen skal styles (cosworth/combat/anna tøft) og motoren er en 2,8 liters V6er med innsprut.. skal ikke bli no praktisk konebil altså. Jeg tror det blir penere uten visker bak, men alltid fint med andres synspunkter.

 

og hva tror dere om monovisker foran?

 

(mulig jeg posta på litt gæli sted, men synes ikke den passa helt under teknikk heller..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quack

Lurer litt på det med monoviskern, det kunne jo blitt tøft. Blir vel enten veldig bra, eller jævli dårlig. Har aldri sett det på en Sierra før. Mulig det er en grunn til det da.. :)

 

Jau, blir ofte så.. veldig dårlig gjennomført, og da blir det ikke mye kult.. :(

- 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws

x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Herved vedtatt at vindusviskern ikke skal på igjen. Monovisker er lagt på is.

 

Men når vi først snakker om ha på / ikke ha på, hengerfeste skal selfølgelig vekk. Eller hva?

 

(Det er jo en krok der som man kan dra opp bilen til pene damer i veikanten likevel. For det er det hengerfeste er til, ikke sant? :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gran Turismo 3

er det å få noe futt ut av den v6'ern da??

Er en kar i området her som bygger om akkurat slike motorer til turbomotorer, og han mente det gikk greit å hente ut 250hk i alle fall. Har ikke satt meg så mye inn i det egentlig.

På papiret har den 0-100 på 8,4 sek og 150 hk. Men med Supersprint Magnum effektanlegg og sportsluftfilter blir det kanskje litt mer. Får se hvor mye jeg skal gjøre med motoren når bodyworket er ferdig. Og det er en stund til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår