ekkoj Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Selger disse 7x15" compomotive felgene MED 195/50 15" dekk som er ok noen mil til.ingen kantkjøring. innpresset står det 22-35 skal måle det som er reelt jeg men går bra på golf iallefall. Er også med senter deksel som jeg glemte ta bilde av men det skal jeg ordne! feite både med og uten. senterdekslene er med stor sentermutter som bbs rs. Har ikke du akkurat kjøpt disse? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 ekkoj: ikke akkurat kjøpt men tatt i inbytte ja. fikk de i dag. tror jeg skal gå for bredda stålfelger+banehjul fra sponsorn. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Har skaffa meg en gti så denne SELGES Link til salgs tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137928 Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Gti felgene som kan følge med: Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 hehe i dag fikk bilen være ledebil å det så jo ganske tøfft ut ! skulle bare ønske den var nyvaska til bildet ! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 huff da har jeg ingen einsere igjen :( kun en nydelig g60 :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 starta som proff einser-formidler du? :p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 hehehehe i konkuranse med håkon :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 kan finne kjøper på ventoen min å skaffe meg en einser GTI til bruksbil også då;) :p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 hehe hva skal du foresten har for venton da? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 må vel ha 55k før jeg selger om felgense skal følge med Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg