|Massern| Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Funker fint med både Norsk og Engelsk her ihvertfall. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 haha da blei min norsk igjen også endelig :) Sliter litt med en ebay handel jeg nå! har vunnet og betalt for tanklokk på ebay til en tysk butikk. så sier de til meg at de ikke finner betalingen min. jeg sender de alle paypal opplysningene fra betalinga men ALIKAVELL gjør de seg vanskelige! når paypal sier jeg har betalt ja så har jeg betalt! Noen som har vert borti lignende? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 trenger grill emblem da møller ikke skaffer lenger! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 noen som har peiling på ebersprechern eller hvordan det skrives og høytaleren? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 trenger grill emblem da møller ikke skaffer lenger! Hva med å dra på en høgger som oss andre????? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Mania! hva er egentlig problemet? det er jo bare å la vær å svare om du ikke har et emblem da :) MEN på huggern har jeg vert 3 ganger siden jeg handla bilen og de har ikke! MEN! i dag har jeg en stooor nyhet å overbringe! kommer når jeg har fått tømt kameraet :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 JA! da starter jeg historia fra begynnelsen! Tok denne: Kjørte mot rena: Stoppa så kartleser fikk samle tankene: Fant en sti inni skogen: Med slike øde omgivelser: Kom fram og møtte dette gliset: Lasta den opp: Havna innom samme plass som første bilde igjen på tur heim: Fikk med disse 13" som er til salgs Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 mye måtte du bla opp for kjærra ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 ja den som huska d da :) du kan få den for 12 000 om du vil :) om ingen ønsker å gi denne et nytt heim siden den er en org gti så blir den KANSJE donorbil til min andre Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 du har pm gutt :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Er det GTI eller Rabbit? Send meg PM med adressen din så skal jeg sende ett fint VW emblem oppover helt gratis ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Det er sikkert et rabbit siden den har de speila, men står gti bare i vognkortet. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Har den sota vinduer(står TINTED på rutene)? Kjørecomputer? GTI stoler? Innvendig justerbare speil? Soltak? Sort taktrekk? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 hehe skal sjekke i morra. satte den igjen på kontoret da den ikke har noe batteri så jeg fikk ikke kjørt den heim. men var ikke sort taktrekk. grå og sorte stoler men ikke så utbyggde som i min andre som har gti intreør. ikke invendig justering. sikkert rabbit Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 HUFF! nå har 1,5 litern begynnt å gå så sykt lavt på turtall! 2 til 300 omdr. minuttet. noen tips? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg