VW-HS Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 http://cgi.ebay.de/Mattig-Sportfelge-Nagelneu-7x13-ET003-7jx13H2_W0QQitemZ150027661530QQihZ005QQcategoryZ9888QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 litt syke innpress osv, men er i alle fall bred stålfelg:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 "stahl felge" heter det forresten;) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 hehe ja, men er redd den bli veldig lav med 13".... skal jo på stygge lånkebanen i nordtrøndelag til sommern denna. hva søkte du på da? kom det opp flere? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ok Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 søkte på "mattig" jeg, kom flere, men bare 13" tror jeg Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 disse var rå da http://cgi.ebay.de/Mattig-Stahlfelgen-2x6J13-2x7J13_W0QQitemZ200023781561QQihZ010QQcategoryZ9888QQrdZ1QQcmdZViewItem hm.... kan jo bruke de som gate hjul da.... Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 synest du skal slå til, 13" er fett da, må bare skru litt oppigjenn kansje, er vel et nederlag i seg selv det:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 vil det ikke bli forferdelig mellomrom fra dekk til sjermkanten da? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 har ikke prøvt:p men kansje ikke lurt med 13" om der er bruksbil da, men når begynte bileiere å tenke praktisk? skal se bra ut, det er det viktigeste;) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 hehe joda, men ser jo ikke bra ut om man ser MYE i mellom dekk og hjulbue..... jeg skal leite om jeg finner noe bilder av golf1 med 13" og senk :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 hva er stål felg på tysk da tro? Stahlfelge ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 passe lav nå synes du mania? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 passe lav nå synes du mania? Helt klart godkjent:thumb Hvordan er FormelK gewinden å kjøre med da? Er litt spent da en av oss hadde det men fikk aldri testa på veien før han solgte de. Virka veldig myke i forhold SuperSport på samme høyden. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 å kjøre med er det veldig stivt synes jeg. å når vi monterte blei vi sjokkert over hvor "trege" (Stive) demperne var! måtte på med kropsvekta mi for å få den inn. når jeg bruker kropsvekta mi på framsjermen nå så fjerer høyprofil dekkene mine ca 2 cm og fjeringa 1 cm. Men mulig vi ikke ser forsjell før vi er på samme bane og jeg har lert meg å kjøre framhjulstrekker :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg