Gå til innhold

Ang. lakkering av interiørdetaljer

Ranger emnet


BoomBoxx

Anbefalte innlegg

Jeg må bare komme med en ydmyk forespørsel:

 

Kan folk slutte å lakkere interiørdetaljene sine??

 

Byttet bil for litt siden, og nå må jeg slite for å få tak i nye deksler til høyttalere, rundt luftinntak osv.

 

Klart jeg kunne kjøpt en annen bil, men det er liksom ikke så ille at man velger bort bilen pga delvis ødelagt interiør.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BoomBoxx: hjertens enig med deg. Jeg skal innrømme at jeg skal gjøre det selv, men jeg har handlet inn et nytt sett deksler som skal forbli originale, og få følge med bilen den dagen den skal selges :)

 

MEN! Det er IKKE tøft å skru av alt som kan skrues av, lakke det i bilens farge, og skru det på igjen. Det kan selv en apekatt gjøre. For det første går det fint an å bruke mer enn EN farge (hørt om farge-, material- og taktilkontraster?), og for det andre går det an å være litt selektiv når man lakker deksler.. Bare fordi det kan skrues løs, betyr ikke at det hadde vært pent å lakke det..

 

:puke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som styler biler har antagligvis tenkt tanken om å lakke/trekke om inni bilen.. Jeg er heller på den siden når man først skal lakkere noe inni, ikke bare sta små ting, ta heller alt og få bilen gjennomført..

 

Hater biler som bare har lakkert interiørdetaljer og ingenting annet.. Ser lite gjennomført ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

treinteriør er ikke veldig stilig i utgangspunktet.. har det i 20M'en min, men det må nok få være som det er.. vet om folk som har rørt interiøret der også.. FY!!!! alt er ikke like pent, og jeg skjønner ikke hvorfor i alle dager lister og alt mulig dill inne i bilen må lakkeres... personlig gidder jeg ikke bruke tiden min på bruksbilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår