nnnneh Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 1990 med B230F, servo, automatgir. Høy km stand uten at det plaga bilen noke særlig... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1180600 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 hvilkne mangler har bilen? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 noen dårlige foringer, litt slakk forstillinger. noe ulelyd (sikkert et hjulager en plass. har bytta ett som tok kvelden.) gulvteppene er per dags dato ikke i bilen (kan jo vere en fordel, så ser man hva man kjøper) lite rust. noen småflekker hit og dit. en liten rustflenge bak sjåførstolen er egentlig alt jeg veit om. Kjørte den 30 000km på et halvt år uten å bytte annet enn oljer og et hjullager. Alt el. er i orden. har ikke sett bilen siden mars da en kar overtok den. stått avskiltet siden da. men han betalte aldri verken bilen eller årsavgift (han har inkasso på huslånet.. til 1.6mill ellerno.. festli ;)..) antar at jeg får tilbake bilen over helgen og da kan jeg se over den og prøve å få tatt flere og bedre bilder. Jens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg