Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Hvor får jeg tak i dette? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Squareback Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Hvor får jeg tak i dette? Still spørsmålet her: vw2you.com - Tipper du får svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
car_my_ass Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 jeg ser du ikke har no bilder av drømmebilen min, men fortsatt så ler jeg rått og hardt!! whaaaa haaa haaa!!!! Siter drive it, miss daisy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 jeg ser du ikke har no bilder av drømmebilen min, men fortsatt så ler jeg rått og hardt!! whaaaa haaa haaa!!!! ??? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Hvor får jeg tak i dette? Har du funnet det du letet etter? Hvis ikke,vil jeg anbefale deg og ringe Håvard Kirkerud på Biri, han skaffer alt til luftkjølt vw.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg