Duett Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 holder på å plukke ned bilen å da finner man som regel rust ja.. noen tips til hvordan jeg skal fikse dette? det er værre enn det ser ut til, banka litt mer etter jeg tok bilde, så hullet går "forbi" den brannveggen å inn i bagasjeromme. må jeg ha ny indrehjulbue eller kan jeg bare kappe ut rusta å sveise inn nytt? noen som har noen formening?:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 hadde rust på samme plass i min 142.. tok og lsveiste inn nytt jern i fra en anna bil som vi hadde ståanes. Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenaa Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 holder på å plukke ned bilen å da finner man som regel rust ja..noen tips til hvordan jeg skal fikse dette? det er værre enn det ser ut til, banka litt mer etter jeg tok bilde, så hullet går "forbi" den brannveggen å inn i bagasjeromme. må jeg ha ny indrehjulbue eller kan jeg bare kappe ut rusta å sveise inn nytt? noen som har noen formening?:confused: Noen år siden jeg sist holdt på med disse bilene.Men de er vel å få som rust sveise deler. Er vel støtdemper-plater de kalles.Normalt med mye rust der ja. De har de på Veng. Dette er info jeg fant: Art nr.90 25 55 1*REP.VED STØTDEMPER, BAK 159.00,- pr side. http://www.veng.no/katalog/hoved.htm Håper dette hjeper deg i gang. Mvh Morten Siter - Volvo V40 - Volvo 142 - Volvo V40 T4 - VW Touran 2005 TDI ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 :thanks blir bestilt i mårra sammens med nye hjulbuer:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg