meino Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Etter jeg har kjørt på litt turtall eller bremser på gira så smeller det i potta hva kan det være? Ventilhustettningen er gåen kan det ha noe å si? åsså skjer det at den drukner i bensin noen ganger når jeg trør på, bynner å hakke liksom:P Noen som har peiling? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 åsså er det ikke bestandig den vil bakke jevnt! hopper fra 500 til 1000. voivoi! Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Mål co du, høres ut som den får litt mye bensin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 det kan jo forklare litt! bruker vel opptil 2 liter på mila!:S så ille har det hvertfall ikke vært før! Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 luftmengdemålern din som er mongo ja. tror den trenger en justering. hjelper ikke det så må du sjekke at tenningen er som den skal Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schpaaa Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 min sierra 2,8 ligger jamt på 3-6 liter på mila når eg trår gassen inn, det er faen meg skremmandes mykje:S åsso hoster den endel på høgt turtall, er det bare å stille co? Siter Golf g60 "fire and ice" edition. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg