volvo240v8 Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 det er bra syntes jeg behold den ;) viste onkel annonsa og vær dag nå spør han om den er solgt ;) hehe han likte den se. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Hehe han får kjøpe den han ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 hehe har sagt ifra men han har ikke råd. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 da er truetracèn min i norge ;) DaButcher sender den til meg idag ;) Anbefaler Olav på det høyeste. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 driver sandblåser bilen inni og ;) blir pent men tar evigheter ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Bedre at ting tar tid men blir pent,enn at ting blir gjort fort og gale og resultatet så som så:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 opptil 250hk hvis du bytter dempere og :) iaf på 740.. 238 hk mener du vel!! ellers, får jeg endelig hentet truetrack'en i dag som ole skal ha! først ventet vi en uke på den skulle komme på lager i usa, så hadde de fått feil type, tok et par dager og den ble sendt.. ventet, ventet.. så stoppet den og ventet SEKS DAGER i Oslo, av en eller annen grunn! skulle hente den i går, men hva skjer? Jo, han fyren på posten finner ikke pakken og ber meg skaffe "strekkode nr", som jeg da fikk tak i i dag :-) Så det er opp på posten etter jobb, momse diffbremsen og sende den til Ole. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Men er bra service iallefall :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Yes, da er TrueTrac på vei til Ole! Da har han fått noe å kose seg med i helgen(?). Så blir det vel kanskje import for Colli snart også, hehe.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Jeg er gammel nok til å kjøpe selv da, men hvis jeg er lat nok så skal du få lov. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Noen bilder av det du holder på med da? Blir sikkert konge det her.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 har bilder til helga ;) den er i sarpsborg nå så regner med jeg for diffen imorra ;) 238 hk kan det være på DIN ja. men må benkes for og være sikker ;) skal prøve få sandblåst og pussa bagasjen i helga iallefall ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 er kjempe fornøyd med servicen til Olav;) kjempe grei kar. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 hmm okei. vet ikke om jeg gidder gå igjennom hele tråden og fjerne alt men for se på det ;) hehe. tusen takk for det og ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 238 hk er på 740, det er 220 hk som gjelder på 240. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg