LaSSiss Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 du, du tenker felger nå, for ett par uker siden var det truetrack diff, og før der igjen var det stoler. Hva skjer? Hva blir det til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 truetrac for jeg stipend i januar til :) han kunne ta imot felger denna uka og da blir de lagt helt ut til skjermen med kant. tror dette kan bli pent.. kom med tips. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 penta felgene du skal bredde da eller?:w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 nope skal bredde noen stålfelger :) hehe penta blir vel vinterfelger kanskje. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 hei har 3000 kr. vet ikke om jeg skal bredde eller kjøpe justerbart panhard og momentstag. er ikke sikker :P heh Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Bredde! Det ville iallefall jeg ha brukt pengene til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 hmm ja vil bredde felgene:P nå som jeg har funnet en som kan. men hvor brede må de breddes for og få det perfekt ? noen som vet? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 pappa har ikke vært og handlet som han lovet :( dritt. men men Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 hvilke felger snakkes det om her ? orginale stål felger eller er det noe annet ? å bredde orginale ståfelger, ja kan jo bli pent da men.. er jo ikke akkurat det peneste mønsteret på de da, men det er meg da hehe skal de sandblåses og lakkeres da eller blir de pulver lakkert ? Eller kansje chromes :) hadde vært tøft hehe Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 er snakk om 15" volvo 140 felger :) hva mente du med mønster? mønsteret er så langt inne så syntes nesten ikke:P skal også ha sånn senter kopp over alle. blir glassblåst kanskje og pulver lakkert i midten. polere kanten. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 er snakk om 15" volvo 140 felger :) hva mente du med mønster? mønsteret er så langt inne så syntes nesten ikke:P skal også ha sånn senter kopp over alle. blir glassblåst kanskje og pulver lakkert i midten. polere kanten. Nei tenkte på de hullene som er på orginalen men som du sier, de kommer jo ganske langt inne. de er ganske pene fra før de felgene dine da kanskje ? i og med at du sier du skal polere kantene. Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 nja de er helt ok. men skal polere kanten blank som overhode mulig :) men får se :P Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 nja de er helt ok. men skal polere kanten blank som overhode mulig :) men får se :P ok blir uansett sikkert bra det :) du får hyle ut hvis du vil chrome da, kjenner noen som gjør det billigt :) (ja for meg da hehe) Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 hmm ja chromme pris? hehe. ååå skulle vært i særp.. pappa hakke vært der og handlet de siste delene og kommer meg ikke ditt:( hakke msn volvoskrue? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 da tror jeg det blir å helkromme felgene:P hva tror dere? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg