aremme Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 blir no sikkert bra det med kvite penta felger:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 da er koni innkjøpt:) fikk de billig og stor takk til DarkWolf:) 3000 kr. bilde: Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 jeg vil i høyeste grad anbefale DarkWolf:) han fikk bud på 3710 kr men holdt alikevell avtalen. så STOR takk. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Behold penta, lakk de hvite, spar masse penger og kjøp no ordentlige lefser seinere! ;) Så... Hva venter du på? Gå nå ut og vri om nøkkelen! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 hakke batteri og må bytte div oljer og skaffe bensin slange og bensin først:) får ikke gjort noe før neste helg. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Da får du filme med mobilen så jeg og får hørt din ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 hehe skal jeg vettu:) men ingenting skjer før neste helg isåfall. hva syntes du om demperne da Sven? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Jeg trur faktisk jeg så på den volvoen på nettet.. Så du den på autodb? Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 den har stått tilsalgs på autodb men det var i juni, juli engang:) da kjøpte jeg den ;P Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hehe.. Det var den jeg så ;) Den er rå da.! =) Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 hehe takk takk :) stod ring så ringte for moro skyld og da trengte han penger så fikk den billig :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 blir rått dette volvo240v8.. jeg er mere turbogutt men synes v8 også er kult.. blir litt variasjon!:) bare jør de rette tingene me den så blir det rimelig rått:) du har tatt av spoilern jah!? synes den blir litt for harry.. du burde heller lage en clean look.. vis ikke blir mange å ta bilen din for en jalla rånebil å det vil du vel neppe:) stå på videre å jør de rette tingene.. forutsetningene til noe gromt er der! Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 ja dere for veilede meg til de rette valg da :) vingen er vekk, samt potte og turteller. skal ikke noe mer useende messig. inni og understell går jeg for nå:) men blir vel en liten spoiler der senere men for nå se. viktigere ting og gjøre.. men takk for fine ord totte88. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 det viktigste er jo så klart at du jør den slik du vil ha den:) men bilen er klart mye penere uten vingen og potten og slike riskoker ting:) utsendemessig er det ikke så mye som trengs å jøres på 240:) men ser du tenker helt rett.. understell er nesten det viktigste.. nytter ikke med MYE motor å ikke ha ett understell som tåler det... eller at du ikkje får kreftene ned i bakken!:) du får bare holde oss oppdatert å spørre vis det er noe.. det er jo mange flinke folk her på forumet:) duu sku ha prøvd å få tak i en gruppe a spoiler eller noe som ligner på det:) Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 jau blir bra dette:D fått deg gule koni ja, må du ikkje skru dei for harde:) bare neste på det hardeste da blir det bra Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg