DaButcher Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 fan da.. den var jo dritfet med matt lakk i motorrommet :-) kan dere ikke rulle bilen inn i verkstedet, evnt et oppvarmet partytelt? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Hehe er ikke bare og rulle den inn i garasjen :( Var fint med Matt men neh vil ha det blankt :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8LVO Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 hellu.. og bare bruke svart matt lakk er ikke noe god ide.. jeg hadde min det før og den blei bare blankere for vær gang jeg vaska den.. og det var jo ikke meningen... nå har jeg lakka den sølv med matt klar lakk . da kan jeg vaske og vokse og gjøre det jeg vil uten at den blir blankere... kanon bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 La klarlakk her om dagen men så begynte det og regne på kvelden så alt arbeid er tapt. alt ser JÆVLIG ut. du skulle ha dekket over med engang du var ferdig med og lakke.:volvsmile må slipe ned alt da ole Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet September 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Skjønner det V8lvo :) men er ikke så ofte man vasker i motorrommet egentlig. Jeg dekka til men var ikke stramt nok så datt nedpå. pusser alt skikkelig matt. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Har ikke tilfeldigvis en fuelcell til overs? :D Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet September 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Hehe har nok bare en fuelcell og den bruker jeg selv desverre :) er billig fra usa :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Lenge siden det har skjedd noe her nå :) Bilen skal snart til en kamerat for lakkering av motorrom :) har også handlet meg Manuell kasse :) så da blir det en del ombygginger. men skal aller først prøve og få den godkjent. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Lykke til med godkjenning:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hehe blir nok ikke ennå :D en del som må fikses og ordnes før den tid :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Lenge siden det har skjedd noe her nå :) Bilen skal snart til en kamerat for lakkering av motorrom :) har også handlet meg Manuell kasse :) så da blir det en del ombygginger. men skal aller først prøve og få den godkjent. hvor mye ga du får den da? :volvsmile Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Gav 6500 kr for girkasse og shifter og spak. resten er dyrere :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Hva slags kasse da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Muncie M20 heter kassa. kommer fra en Corvette. tåler ca 500 hk. holder til mitt bruk :) er bare 4 trinns kasse men blir bedre enn automaten :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Muncie M20 heter kassa. kommer fra en Corvette. tåler ca 500 hk. holder til mitt bruk :) er bare 4 trinns kasse men blir bedre enn automaten :D tåler 500hk? hva en girkasse tåler bestemmer vel den som kjører bilen. vis man kjører som en fitte så holder det med en m47. Senest forrige helg var det en stakkars liten jævel som knakk femtegir på en tremec dog-kasse med skarve 700hk på rudskogen. Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg