volvo240v8 Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Nå kan diskusjonen stoppe og la dette være en prosjekttråd og ikke en diskusjonstråd. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Nå kan diskusjonen stoppe og la dette være en prosjekttråd og ikke en diskusjonstråd. helt enig! men har forhørt meg litt rundt og grunnen til de tokk tilbake godkjenninga på de bilene er kun pga idiot kjøring... Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Syns bilen din er like mye volvo enda og ikke harry. Mer harry de som styler opp volvoene sine med masse plastikk og ellers drit. Keep up the good work Ole Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Heheh takk takk HPfreak :) Liker ikke ordet harry. hater det nærmest. for håpe det skjer noe framover :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 nå syns jeg du kan pelle deg hjem til meg Ole, å gjøre klar bilen min...har ikke arbeidslyst @all om dagen selv:( er bare båt fiksing, og dame jakt om dagen..hehe Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 nå syns jeg du kan pelle deg hjem til meg Ole, å gjøre klar bilen min...har ikke arbeidslyst @all om dagen selv:( er bare båt fiksing, og dame jakt om dagen..hehe Heheh hadde faktisk vært morsomt og kunne hjelpe deg :) men har dårlig med arbeidslyst om dagen selv og her går det bare i fest o dame jakt også :P Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 blir bilen å se på gatebil på rudskogen eller?:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Heheh hadde faktisk vært morsomt og kunne hjelpe deg :) men har dårlig med arbeidslyst om dagen selv og her går det bare i fest o dame jakt også :P det er mye bra damer i en god ronk! se og kom deg ut og skru på bilen.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 blir bilen å se på gatebil på rudskogen eller?:D Ikke i år ;) og sikkert ikke nesteår :P vet ikke egentlig med andre ord. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 det er mye bra damer i en god ronk! se og kom deg ut og skru på bilen.... Hehe nei er ikke det skjønner du :P og har heller ikke noe og skru på nå før motor og pengene kommer ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Komme og skru på min. Delene ligger her klart d :D Kan velge mellom likbilen og 850 å sku på. Ække d luxuzzz azz? Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Hehehe da velger jeg likbil :) liker ikke sånne nye biler :P Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 hei hvordan går det med bilen din da ole?? driver og vurderer og kjöpe shortblock fra usa isteden for og borre opp tjener på det.. Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Skjer absolutt ingenting. har ikke drivd med bilen på godt over 1 mnd. lønner seg og kjøpe shortblock ja :) motoren kommer nedover i august. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 det er mye bra damer i en god ronk! se og kom deg ut og skru på bilen.... HAHAHAHAAA, Den beste kommentaren ever!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg