volvo240v8 Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 stemmer det mister Ole ;) er svenske shit. er 2 gang jeg handler fra sverige og 2 gang jeg for dritt. men men sånn er livet. fikser det så godt jeg kan og bruker det ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 litt bilder etter fjerning av tannstag: Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Oj, er svart flatfront grill verdt såppass som 500? Da burde jeg kunne riste fram noen.. Det er en fin bil du lager deg! V8 og mim juventus på "før -86 utseende" er et resept som funker!:win Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 hehe har du grill? kjøper gjerne en STRØKEN til 500 kr ;) takk skal du ha sikkan ;) blir bedre når den er ferdig ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Ja men er en prinsipp sak :) jeg vil ikke ha noe jalla. vil ha det orginalt så lenge det finnes. Her modifiserer du bilen på både éne og andre måten med noen gode løsninger og noen kanskje ikke fullt så gode - men å slipe ned og lakkere to usle lyktelister som du allerede har blir jalla? Bedre å kjøpe noen der folk på sett og vis allerede har gjort jobben for deg? Det der blir jo like dumt som å skulle kjøpe ny framskjerm til bilen om den andre har flasset av litt lakk - fordi å lakke den blir jalla! Veldig mye snakk om hva du har penger til og ikke i denne tråden. Ikke rart at det går sent med pengene når du prioriterer slik... :word_ms Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 hehe er det at jeg liker og ha ting orginalt. er litt moro og vite og ha alt orginalt og ikke lakket. i mine øyne er det jalla og lakke chrome lister osv. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 for og si det sånn da. kjøper du en ekte GRP A bil eller en som er tro kopi til litt mindre pris? du går jo for det orginale. og ja når jeg har 900 kr i mnd for og gå på skole for man ikke gjort mye uansett men ja har prioritert litt galt. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Da burde du ha funnet deg en annen motor Ole, tror ikke den Chevy v8 kom originalt i 240. Sorry mac! :P Ikke hjula heller, ikke fuelcellen, buret du har planer om ++++++. ;) Hvis du absolutt vil ha originale sorte lister over, og ikke lakkere de, så får du nå gjøre det da. :P Er nå enig med Mogwai på akkurat det punktet. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 er litt forskjell på motor og lister. du syntes selv det er litt jall med lakka lister som flasser. lakkerer nok de over lyktene men akkurat grillen vil jeg ha orginal ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Alle listene rundt rutene på bilen min er lakkerte, samt de over lyktene. Jeg syns ikke det er jall, så lenge det ser bra ut! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 greit nok. men jeg vil ikke ha det på bilen min. er min bil og jeg bestemmer uansett ;) ellers takk. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Vet hvor du bor! :D Når jeg skal til Sverige i påsken, så kjører jeg innom bilen din og lakkerer de!!! :D Neida, gjør som du vil. Vi mener ikke noe vondt, men du hadde spart litt penger i hvert fall! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Ja vet det. er min sak om jeg vil ha orginalt eller ikke. grillen ville jeg ha orginal det var mitt punkt ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroen Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 fort gjort å lakke vettu Siter Volvo 244 78mod.. B21et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 nok om det nå.. ferdig med den saken. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg