Colli Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Eiker E1 og V8??? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 kjøp deg Eiker du...god ide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 er jo greit med V8 og E1 felger da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 for se er ikke sikker ennå. blir bredda stålfelger igjen selvfølgelig :D men regner med jeg kjøper nye 17" og bredder isåfall for da blir det bra. men eiker er ett billig alternativ så mulig jeg går for det i mellomtiden. men for se om jeg for fikset de bredda stålfelgene jeg har først:D for da beholder jeg dem og bruker dem i såfall. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gridlock Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Hehe nei jeg har ikke godkjent bilen ennå nei:P tenkte jeg skulle ta kanalene til helgen så si i fra vis dere er intrisert i å hjelpe:P så blir det eu godkjenning til uka igjen vis jeg fikser det i helgen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gridlock Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 men skal du taue bilen din ole?? er vell ikke akkurat no bra for kassa di det vel?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 du får vente til det nermer seg sommer igjen.kan ikke grunne hos fattern.blir ikke varmt nok. hjelper med å skru til helga jeg vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 hmm når jeg mente taue mente jeg som sagt ikke og bli dratt men bare ha ett tau imellom. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 hehe, du ække så dum som du ser ut som du ole :D neida.. hehe.. stå på. kanskje vi får lappen omtrent samtidig :P forskjellen er at du har ferdig bil.. hehe.. Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gridlock Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 hehe joa bare et tau i mellom det vil jo se bra ut vis vi blir stoppet...... takker til peer for hjelp:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Du er hjemme i morgen slik i 6-7 tiden? Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Hva skal vi bruke til å tette høle da?skal vi kjøpe byggskum? skal ta ut motoren min i helga også.har kjøpt elefant i dag.bare å hjelpe til om noe vill? men tar bmw`n først. til deg Ole så har jeg bare en ting å si. Grunning tørker ikke i minusgrader så skaff et varmt sted å stå.det blir best. og foresten.KJØP deg Eiker du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gridlock Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 hehe hjelper å mekk i morgen jeg vet du:) så tar vi bmwen på lørdag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 høres bra ut. kjekt med gode venner... får prøve å få med ole også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Ole skal rekke over starter til meg i morgen iallefall ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg