ormen Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Oki...TH350 duger bra.. vet du om kassa er preppa på noen måte eller? Med 350 hk så kunne den sikkert ha fått en oppdatering vil jeg mene... Har mine tvil om at det holder med vognkortet fra 245èn,må vel ha noen form for dokumentasjon fra volvo på det aktuelle ch.nr. ...? Hva for en bakaksel bruker du...1031? Diffbrems? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Er egentlig veldig ugunstig med den kassen der.Synd att det må en del banking til for å få en en 700r4, har litt vondt for å ta en slager og banke, stakkars bil. Kan jo altids prøve seg med litt sveising men men, kankje det blir noen "billige" 5/6 trinns kasser i fremtiden. Må ikke noe banking for å få inn en 700 kasse. Jeg monterte en sånn i min -86 245 og det gikk fint. Trangt, men gikk :) Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 har jo dokumentasjon fra volvo på alle mulig veier og selvfølgelig men er jo ikke dumt ha vognkortet heller. påvirker jo litt :D bruker 1031 aksel med Truetrac diffbrems. :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Jeg syns vi snart må få en deadline på når bilen skal være ferdig Ole! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 neinei.. ikkeno deadline! langtidsprosjekter er det beste i hele verden:D Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 hehe kommer aldri til og si noen deadline :) blir evighetsprosjekt :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 bilen til Ole kommer til å være ferdig når ole er 41år og 3 år etter har han nok bil lappen også.hehe men bra blir den da. stå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 bilen til Ole kommer til å være ferdig når ole er 41år og 3 år etter har han nok bil lappen også.hehemen bra blir den da. stå på Så sant, så sant! :D Da har den magiske kjelleren gått tom for deler han kan selge for å finansiere bilen også. :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Jaja du tror det :) men men bare jeg har skilt så skal jeg starte på lappen. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Vi bare tuller vet du! :) Er bare bra du tar deg tid, hasteprosjekter blir sjelden bra. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urbanius Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Må ikke noe banking for å få inn en 700 kasse. Jeg monterte en sånn i min -86 245 og det gikk fint. Trangt, men gikk :) Ingen banking for å få plass til den akslingen til girsjalteren? Hmm, ikke dumt. Er vel ikke bensinforbruket jeg tenkte på når jeg sier at TH 350 kassen er litt ugunstig. Er vel ingen her som kjører med dette i tankene. Var mer det høye turtallet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Okei okei :D Pakka kommer imorra :) det blir knall ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 da har pakken kommet ;) her er bilder : headers: eksos wrap: starteren: shims og bolter til starteren: Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 reine julaften for deg nå jo:D hehe.. stå på ole Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadMikke Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 ja dette begynner og blir bra.. har vell lagt igjen en del penger på denna bilen nå :P ? blir bra når du får den på veien assa.. gleder meg.. ;) Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg