volvo240v8 Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 bruker alltid dine penger Colli :D neida. hadde 3000 kr som egentlig skulle gå til Kenneth for jobben og det som ble igjen skulle gå til rustsveising men ble ikke helt slik. så da ble du at du kjøpte dørtrekk og noen andre kjøpte noe så da tok jeg meg den frihet og bestille delene og jeg for råd til alt men må utsette rustsveisinga. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 da har Kenneth tatt bilder.. er langt fra ferdig. er bare midlertidig løsninger så ser ikke bra ut ennå. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 dette ser bra ut du er godt på vei, trur det kommer til og blir gromt når du får det ferdig !!!! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 håper indelig på at det blir bra iallefall :) at jeg slipper eksos inn i bilen osv :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 håper indelig på at det blir bra iallefall :) at jeg slipper eksos inn i bilen osv :) sant det ekke noe særlig Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 gud sa til ole andre " del eksosen i 2 " Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 heheheh ;) moroklumpen :D blir nok bra når alt blir ferdig :) men han sa at servoen lakk noe jeg visste fra før så må bytte servo pumpa, tanken. passer tanken fra 240? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ormen Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hei! Har du fått godkjennt bilen enda...? Mulig det står et sted her,men lettere å spørre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 har nok ikke vært på biltilsynet ennå.. er litt igjen som må fikses før jeg drar ditt :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 gromt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ormen Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Oki... men er bilen godkjennt fra før av med 350 cid eller? Og er det TH350 kasse du har i nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 motoren som sitter i bilen min satt i en 245 før og da var den godkjent. har vognkortet fra 245`n så for håpe det hjelper :) bruker TH350 kasse ja :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urbanius Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 bruker TH350 kasse ja :) Er egentlig veldig ugunstig med den kassen der. Synd att det må en del banking til for å få en en 700r4, har litt vondt for å ta en slager og banke, stakkars bil. Kan jo altids prøve seg med litt sveising men men, kankje det blir noen "billige" 5/6 trinns kasser i fremtiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Th350 er gunstig nok ;) tåler en del noe som er positivt men har bare 3 gir som igjen er negativt. men jeg kjører ikke v8 for at det er billig så har råd til og ha TH350 kassa. men har lyst på manuell en gang i framtiden :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Pakka mi er nå i Oslo til fortolling ;) tok eksakte 3 dager fra bestilling i Usa til Oslo. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg