Brandtenborg Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Nå har jeg kjøpt meg en Golf II 1,8 SPORT. Kjøpte den for 5000,- med en liten skade bak. Bilen er EU-godkjent i ett år til og årsavgiften var betalt. Jeg stusset ikke over å kjøpe den bilen da! Den har også "kun" gått 162.000 km, og tror ikke den har gått noe særlig lenger heller. Jeg har ingen planer for denne bilen. Gidder ikke å style eller sette på felger. Tenkte bare å ha bilen som en vanlig bruksbil. Har jo nettopp kjøpt meg en Polo som blir det neste "HARRYPROSJEKTET" mitt. Tenkte å legge ut litt bilder av Golfen og ha en egen tråd for den. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Her er et bilde av skaden som var bak på den. Man fikk ikke lukket bakluka, så den måtte jeg også kjøpe ny.. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Og et bilde av hele baken... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Her er et bilde fra opprettinga. Den jobben kunne vert bedre! Jeg vet det!! Men den blei i allefall bedre enn den var fra før og den nye lykta passa fint! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Her er ett bilde av bilen med den "nye" bakluka. Ikke helt til farge, men med noe bedre passform! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Da var lakkeringa i gang! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Og her er det ferdige resultatet! Blei fornøyd, jeg! :) Endelig en ferieklar bil! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Mye Rust? Mye feil? Eller er denne strøken unntatt den skaden? Jeg trenger meg en bil og kanskje jeg vil kjøpe denne? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Det er vel noe rust, mien ikke mye. Bilen er ikke 100% strøken, men i god teknisk stand. Har ikke noen planer om å selge den med det første heller. :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by Brandtenborg Det er vel noe rust, mien ikke mye. Bilen er ikke 100% strøken, men i god teknisk stand. Har ikke noen planer om å selge den med det første heller. :) Du får si ifra. Men, i mellomtiden. Send meg litt info på jontepop@online.no - trenger meg en billig bil. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by Jonte Du får si ifra. Men, i mellomtiden. Send meg litt info på jontepop@online.no - trenger meg en billig bil. Om jeg kommer over noe så legger jeg ut annonse her også! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Lakkerte lista over skiltet og la pusseren ned på bakruta og da... Syns det blei pent med lakkert list, jeg! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 virka som en kurrant golf dette til å bruke som bruksbil, selv om jeg etter mye strev og faensmakt begynner og bli overbevisst om at det er det eneste de duger til, hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg