Gå til innhold

jubeliums løpet på hamar 22-23 juli

Ranger emnet


Michael_

Anbefalte innlegg

i dag og i morgen er det jubeliums løp på "vendkvern"

jeg var der i dag å kjørte å har bare en ting å si:

den depo ordninga dems var ikke mye å skryte av..

de kan ikke finne på å stappe 150 biler i tilleg til person biler inni der : )

men ellers var det jo et bra arengament :)

 

Det var vel ikke spesielt trangt, men alt for mange store volvoer.......

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du ble borte etterhvert.. hva skjedde??

kjørte du også junior deb?

første heat så satt gir spaken seg fast, så hadde bare 3 og 4 gir i to runder.

tok nesten klutsjen da å.

så fikk da slura meg gjennom andre heat, men det gikk ikke fort...

så bytta vi klutsj mellom 2 og 3 heat, men det viste seg at den klutsjen ikke funka.

 

men var utrolig morsom bane. første gang jeg var der siden dem gjorde om den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste igjennom nå...ikke dårlig d heike(dirty opp)...morro å høre at du får d til så bra til å være første gang..kjempe bra...synd jeg ikke fikk sett deg kjøre første gang altså, men jeg regner med bror din filma??? best at jeg får se det altsåå... ossen gikk byttet av stikkaksel før løpet??? den var vell ikke sveiset fast i diff'n???

 

neste år vettuu, da blir d vi to mot værandre( og det smeller d)..hehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra det da. Hu som vant de fleste heatene med den Kadett GSIn har jo kjørt masse treninger der oppe og ett løp der oppe før samt at det er bra dekk osv på den bilen så..

 

hadde rallydekk jeg også men hadde ikke prøvd dem enda, nesten ikke bilen heller.. det er dårlige fjører og dempere foran og sprekte dempere bak.. er som å kjøre med sykkelpumper men alt går bra når man har det gøy.

Team Laban

Eier:

[ ]Mercedes 190

[ ]Mercedes 190 delebil

[ ]Volvo 245 brakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste igjennom nå...ikke dårlig d heike(dirty opp)...morro å høre at du får d til så bra til å være første gang..kjempe bra...synd jeg ikke fikk sett deg kjøre første gang altså, men jeg regner med bror din filma??? best at jeg får se det altsåå... ossen gikk byttet av stikkaksel før løpet??? den var vell ikke sveiset fast i diff'n???

 

neste år vettuu, da blir d vi to mot værandre( og det smeller d)..hehehe..

 

har filma det ja.. blei litt retting i fronten da.. kjørte mot senior deb siste heat og dytta ganske mye på en kadett e.. dem smeller til neste år. diffen var ikke sveisa fast til stikkakselen nei. tok ti min og bytte.. den var halveis av fra før.

Team Laban

Eier:

[ ]Mercedes 190

[ ]Mercedes 190 delebil

[ ]Volvo 245 brakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte du også junior deb?

første heat så satt gir spaken seg fast, så hadde bare 3 og 4 gir i to runder.

tok nesten klutsjen da å.

så fikk da slura meg gjennom andre heat, men det gikk ikke fort...

så bytta vi klutsj mellom 2 og 3 heat, men det viste seg at den klutsjen ikke funka.

 

men var utrolig morsom bane. første gang jeg var der siden dem gjorde om den :)

 

kjørte den blå kadetten (team laban) bøyde bærebrua i 3 heat ikke god å kjøre etterpå. vi kjørte sammen

Team Laban

Eier:

[ ]Mercedes 190

[ ]Mercedes 190 delebil

[ ]Volvo 245 brakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu som vant de fleste heatene med den Kadett GSIn har jo kjørt masse treninger der oppe og ett løp der oppe før samt at det er bra dekk osv på den bilen så..

 

Marit? Åssen gikk det for ho da?

har ingen flere biler jeg, så måtte stå over dette løpet:(

hadde veldig lyst til å dra ditt!

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marit? Åssen gikk det for ho da?

har ingen flere biler jeg, så måtte stå over dette løpet:(

hadde veldig lyst til å dra ditt!

Marit hadde flere heat seiere. Tok en drivaksel det ene heatet. Jeg hjalp henne å bytte den å det ble flere heatseiere etter det igjen. Kniva med seniordebutant som kjørte FORT i "finalen" og greier!

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marit hadde flere heat seiere. Tok en drivaksel det ene heatet. Jeg hjalp henne å bytte den å det ble flere heatseiere etter det igjen. Kniva med seniordebutant som kjørte FORT i "finalen" og greier!

hu som vant 1 første heat?

lå helt i ræva på hu helt til spaken kjilte seg fast så jeg bare hadde 3 og 4 gir..

men hu kjørte jaggu meg bra så jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marit hadde flere heat seiere. Tok en drivaksel det ene heatet. Jeg hjalp henne å bytte den å det ble flere heatseiere etter det igjen. Kniva med seniordebutant som kjørte FORT i "finalen" og greier!

 

seniordebutant i junior finalen?

 

kjørte ikke ho i vanlig junior da?

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår