BBandersen Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 så en rød Opel GT putre ned fra austad skog i drammen for noen dager siden, noen som kjenner til bilen eller fyren som eier den? GTn min savner en kamerat! Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvingen Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 så en rød Opel GT putre ned fra austad skog i drammen for noen dager siden, noen som kjenner til bilen eller fyren som eier den? GTn min savner en kamerat! Halla Balla!! Det er en i nabo bygda mi som har/hadde en Rød Opel GT... Kommer i fra Hyggen langs Drammens fjorden. Eldre mann som ute og kjører den annenhver skudd år.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 heisann..står til? kjipern ass...han hadde jo til og med skilter på den jo.. Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El Bresho Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Har en kamerat her i skien som har en rød gt med skilter og i veldig god stand Siter 2001 e46 coupe m-tech 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 veit om 2 i hokksund 2 i sande 3 i oslo 1 i bergen 1 i hyggen(?) 1 i skoppum 1 i kristiansand men ikke så mange av dem med skilter da...egentlig lyst til å lage owners club :p Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 må kanskje legge til min også når jeg tenkte meg om :lol: Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg