Gå til innhold

Bensintanke Kadett C

Ranger emnet


Gandi

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

unnskyld at jeg sier det, men her er det faen meg like mange luringer som vanlig.. hva er problemet? er det bare amatører her? blir nesten lei av å lese alt som blir skrevet her . 99% av alt som skrives er jo bare tull. 90% av dere hvet jo faen ikke hvem ende av skrutrekkeren dere skal bruke engang.. skaff dere litt erfaring før dere uttaler dere om ting.bullshit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lano, oppe i høyre hjørne så er det et kryss, trykk der du ;)

 

til dere andre, dropp kjemisk metall å sånnt tull ;)

 

så klart går det å sveise i en tank, men vær forsiktig! fyll full med vann la det gjerne renne vann i den en stund ( sånn at det renner over lissom)

 

så er det jo bare å prøve. Gasslommer er skummle greier, men puffer som oftest litt bare. og ja jeg HAR sveisa tanker før.

 

om det er retur dere ska ha så er det greiest å lage en catch tank, da slår du to fluer i en smekk. du får retur å du slipper å tenke på fuel cut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet for sikkert at bensitnaken fra en kadett C limmo passer i en C cupe?

 

for jeg her en C cupe vor jeg har en go mistanke om at tanken er litt lekk

 

å i samme farta om d der noen som har en tanke til overs da ???happyhappy

 

On topic ;)

 

lukter det bensin? er det det som er mistanken?

 

det hender at lufteslangen ryker eller bare av en grunn havner inni bagasjerommet, den skal egentlig henge ut igjennom et hull i gulvet. da lufter det bensin osv. sjekk det først du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On topic ;)

 

lukter det bensin? er det det som er mistanken?

 

det hender at lufteslangen ryker eller bare av en grunn havner inni bagasjerommet, den skal egentlig henge ut igjennom et hull i gulvet. da lufter det bensin osv. sjekk det først du :)

ja d lukter bensin. men d ser også ut til at d er lit fuktig under tanke. så jeg har en veldi sterk mistanke om at den lekker litt. men takk for tipset:respect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår