impreza_wrx Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 har en bil som skal byttes motor og diverse på, blir godkjent og skrevet inn i vognkortet...men det jeg lurte på var om jeg da må kjøpe senkesett til det bilen skal bygges om til (Lancer gti) eller det den var før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 spørs om du skal godkjenne ombyggingen eller ikke det :D Men du skal egentlig kjøpe senkesettet til den bilen du bygger om til ja. Så du får rett antall tålighet på vekt osv.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 skal godkjennes ja...skulle helst godkjent senkesett også, men senkesett med tüw-papirer til Lancer GTi har jeg aaaallldri sett før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg