Gå til innhold

Fjerning av original avlaststningsventil

Ranger emnet


ega

Anbefalte innlegg

Jeg har en 850 t5 96 modell, og har nå fjernet den originale avlastningsventilen på turboen og erstattet den med et dumplock.Tanken bak dette er at denne ikke har noen hensikt så lenge jeg kjører med ekstern dumpventil. Dette bidrar også til en mye fetere lyd på den eksterne dumpventilen

Men problemet er at turbotrykket synker med ca 0,4 bar og bilen går deretter.

Noen vet hva dette skyldes, og eventuelt hvodan dette kan fikses?

Mvh Eivind

egaT5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår